تاکید امام جمعه بخش کرگانرود بر حل مشکلات مردم

حجت‌الاسلام فلاح به مشکلات معیشتی مردم اشاره و بر ضرورت برطرف کردن مشکلات توسط دولت تاکید کرد و گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و مسئولین در راستای ارائه خدمات به مردم و حل مشکلات باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش کرگانرود تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش در خطبه اول با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی،اظهارکرد: اخلاص؛ معیار سنجش اعمال است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا لحظه شهادت در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام برداشت و اگر ایستادگی سردار دل‌‌ها و جبهه مقاومت در برابر تکفیری‌ها و داعش نبود، بی‌تردید دشمن به مرزهای ما نزدیک می‌شد.

 

وی به مشکلات معیشتی مردم اشاره و بر ضرورت برطرف کردن مشکلات توسط دولت تاکید کرد و گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و مسئولین در راستای ارائه خدمات به مردم و حل مشکلات آنان باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

حجت‌الاسلام فلاح به توطئه‌های جدید استکبار جهانی با هدف ایجاد ناامیدی در بین مردم اشاره کرد و افزود: در مقابل توطئه‌های دشمنان باید آگاه و بصیر بود تا دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، خاطرنشان‌کرد: حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای بانوان است و بانوان جامعه اسلامی با الگو قرار دادن آن حضرت می‌توانند در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

 

وی با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به گورباچوف و پیش‌بینی شکست و نابودی کمونیسم و ابرقدرت بلوک شرق، تصریح‌کرد: نابودی مستکبران و ابرقدرت‌های طاغوتی وعده الهی است و محقق می‌شود.

 

حجت‌الاسلام فلاح به مطالبات مردم منطقه از مسئولان استانی و مشکلات بخش کرگانرود تالش اشاره و بر لزوم برطرف کردن آنها تاکید کرد.

کد خبر 1132810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha