حماسه ۹ دی ماه تجدید میثاق مردم با رهبر امت بود

حجت الاسلام مطیعی گفت: حماسه نهم دی ، انقلاب اسلامی ایران را برای سال های متمادی از گرند بدخواهان و دشمنان بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان با بیان اینکه عوامل متعددی سبب شد تا فتنه ۸۸ شکست بخورد که یکی از آن هوشیاری و بصیرت مردم و حضورشان در میدان بود، گفت: یکی از مهمترین عوامل دیگر در پیروزی ملت بزرگوار ایران، نقش بی‌بدیل ولایت فقیه بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان حماسه ۹ دی ماه را تجدید میثاق مردم با رهبر امت دانست و ضمن قدردانی از حضور مردم ولایتمدار استان در اجتماعات و  بزرگداشت این حماسه ماندگار ، نهم دی را سبب انسجام و وحدت بیش از پیش در کشور بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه باید بیشتر به نقش ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ پرداخته شود و کارشناسان و دانشگاهیان و حوزوی‌ها و… کتاب‌ها بنویسند، گفت: معظم‌له با عملکرد خودشان درایت و مدیریت مسائل را پیش بردند و نگذاشتند که آسیبی به نظام برسد.

 

حجت الاسلام مطیعی با اعلام اینکه  مردم نیز پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند چرا که به سخن امام شأن اعتقاد دارند که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیب نرسد، تاکید داشت: مردم با انسجام در ٩ دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند.

 

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به سیزدهم دی ماه سالروز شهادت اسوه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، خصوصیات رفتاری سردار دل ها را مکتبی درس آموز و الگوی انقلابی نامید و گفت : حاج قاسم سلیمانی عمر خود را وقف در جهاد و نذر مردم کرده بود و این رمز محبوبیت سردار دل‌هاست.

 

وی با تأکید براینکه همه باید از صفات درس بگیریم چرا که ایشان تمام عمر خود را وقف مجاهدت در راه اسلام و انقلاب کردند ادامه داد:شهید سلیمانی یک درس مهم به ما داد و آن اینکه اگر فکر می‌کنیم که می‌توانیم راه سعادت را بدون ولایت در پیش بگریم اشتباه کرده‌ایم شهید سلیمانی عاشق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و ولایت مداری ایشان بر همه ما اثبات شد.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه سه گونه ارتباط سردار دل‌ها را باید مورد توجه قرار دارد، اول ارتباط قلبی وی با ولایت، دوم ارتباط با مردم و سوم ارتباط و حضور در میدان درگیری با دشمنان ولی امر بود که در هر سه عرصه سردار سلیمانی سرآمد بود، گفت: در این ایام باید بیشتر این شهید گرانقدر را به جوانان مان بشناسانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به بزرگداشت سالروز رحلت علامه آیت الله مصباح یزدی گفت: این چهره‌ دینی از تربیت یافتگان مکتب حضرت زهرا (س) و ولایتمدار انقلابی بود که تربیت شاگردان بسیار وتالیف کتاب‌های ارزشمند در رشته‌های مختلف از ستارگان درخشان عمر با برکت وی بود.

کد خبر 1132814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha