تل‌آویو و حیفا در صورت حماقت با خاک یکسان می‌شود

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی می‌دانند که درصورت حماقت، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود و نابودی اسرائیل زودتر محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش رحیم‌آباد رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر راه‌اندازی دسته عزاداری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

 

امام جمعه رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه در سختی‌ها و ناملایمات باید بر خداوند توکل کرد و ناامید نشد، افزود: قرآن صراحتاً به پیامبراکرم می‌فرماید: «اگرمردم از اطرافت پراکنده شدند و اطرافت را خالی کردند و دور شدند، ناامید نشو» این خطاب به ما هم هست اگر روزی یک عده از افرادی که سابقه فعالیت در اسلام و انقلاب داشتند از قطار دین وانقلاب پیاده شدند، دچار ناامیدی نشویم، باید بر خدا، توکل وامید داشته باشیم چرا که خداوند ما را بس است.

 

وی با تسلیت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح‌کرد: شهید سلیمانی در راستای اعتلای اسلام و انقلاب تلاش‌های زیادی کرد که مقام معظم رهبری از او و عملکردش تحت عنوان مکتب نام بردند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه در فتنه سال ۸۸ برخی‌ها ولایت‌پذیر نبودند که در نهایت کارشان به ولایت‌گریزی و ولایت‌ستیزی منجر شد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا روز آخر در سنگر ماند و هیچ‌گاه لباس و جهاد را از تن بیرون نیاورد و در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

خطیب نماز جمعه رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی دشمن‌شناس قهاری بود، ادامه داد:  شهید سلیمانی در دفاع از انقلاب هیچ‌گاه کم نگذاشت.

 

وی اضافه‌کرد: شهید سلیمانی در عین مراقبت از اصول انقلاب، اطاعت از ولایت همواره الهام ‌بخش وحدت و انسجام ملی بود و هیچ‌گاه در دعواهای این و آن جریان سیاسی ورود نکرد و اجازه استفاده از نام و جایگاه خود را به جریان ‌‌های سیاسی نداد و با جریانات سیاسی، تعامل مثبت داشت.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه همزمان با مذاکرات وین اروپایی‌ها با محوریت فرانسه برای اثرگذاری در مذاکرات به نفع آمریکا واسرائیل شیطنت می‌کنند، ادامه داد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هم دائما تهدید می‌کنند اما امروز نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ کشوری قادربه حمله به ایران نیستند چون دردوران دفاع مقدس، ملت مومن و انقلابی ما را آزموده‌اند و در این عرصه ازملت ایران سیلی خورده‌اند.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر خاطرنشان‌کرد: آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی می‌دانند که درصورت حماقت، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود و نابودی اسرائیل زودتر محقق می‌شود.

کد خبر 1132819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha