۹ دیماه مصداق اتحاد و انسجام ایرانیان بود/ شخصیت بزرگ شهید سلیمانی

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به حمایه ۹ دی سال ۸۸ گفت: این واقعه مصداق اتحاد و انسجام ایرانیان بر محور ولایت در برابر منافقین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به اتفاقات و مناسبت های هفته اشاره کرد و اظهارداشت: حماسه 9 دی و دهه بصیرت از مهمترین رویدادها و وقایع دوران انقلاب اسلامی است که بیداری و هوشیاری مردم را به تصویر کشید.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: دشمن خارجی به واسطه منافقین داخلی اهداف خود را برای براندازی نظام دنبال می کند که یکی از فرصت های و نقطه های امید برای دشمن در فتنه سال 98 رقم خورد ولی بیداری مردم آنان را ناامید کرد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دیماه سال 98 مصداق اتحاد و انسجام ایرانیان بر محور ولایت در برابر منافقین بود که با بیداری و هوشیاری رقم خورد و مثل همیشه وحدت ملت را نشان داد.

 

حجت الاسلام میردامادی به ابعاد فتنه 88 اشاره کرد و یادآورشد: فتنه گران در آن سال به مقدسات و ارزش های دفاع مقدس توهین و اهانت کردند و مردم با حضور خود در صحنه این توطئه را محکوم و رفتار نابخردانه آنان را برای همیشه سرکوب کردند.

وی هوشیاری و حضور در صحنه مردم اصفهان را مورد توجه قرار داد و گفت: اصفهانی ها در روز 8 دیماه یک روز پیش از اتحاد ملی به صحنه آمدند و راهپیمایی را برای سرکوبی فتنه گران انجام دادند و این ملت همواره در صحنه های مختلف حضور دارند.

 

امام جمعه موقت اصفهان به تهدیدهای اسرائیل اشاره کرد و اذعان داشت: این این تهدیدها هراسی نداریم و اگر دست از پا خطا کند با آن برخورد خواهیم کرد.

وی یادآورشد: کوچکترین خطای اسرائیل در حمله به ایران آخرین تصمیم آن خواهد بود و کشور آنان به خاک کشیده خواهد شد.

 

*شخصیت بزرگ شهید سلیمانی در دنیا و ایران

امام جمعه موقت اصفهان به سالروز شهادت سردار دلها اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان مورد توجه و علاقه ملت ایران و دیگر کشورها بود و الگویی برای فرماندهان و مدیران در خدمت رسانی و کمک به جامعه به شمار می رود.

وی ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی بسیاری بزرگ و غیرقابل وصف است و دشمن از او و تدابیرش نگران بود و همواره سعی بر معرفی چنین فرماندهی به عنوان یک تروریست داشت که حضور مردم  در تشیع پیکرش آنان را ناامید کرد.

حجت الاسلام میردامادی  به تلاش و همت مدیران شهری در اجرای طرح های محله محور اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه های مختلف و ارتباط با مردم علاوه بر رفع نیاز باعث امیدآفرینی خواهد شد.

وی یادآورشد: حضور مسئولان در نماز جماعت بخش های مختلف و پاسخگویی به مردم اتفاقی ارزشمند برای خدمت به مردم است و انتظار داریم ناهنجاری های اجتماعی مثل بد حجابی، موسیقی در مراسم های ترحیم و درغگویی برخی از مسئولان که مایه ناامیدی بود مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

کد خبر 1132848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha