حماسه ۹ دی با وجود اختلاف سلیقه ها رقم خورد/ ضرورت شناخت دشمن و توطئه های آن

نصری به حماسه ۹ دی سال ۸۸ و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی با وجود اختلاف سلیقه های گروه های مختلف اما بر سر اتحاد ارزش ها رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محسن نصری« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به مناسبت حماسه 9 دیماه و دهه بصیرت اظهارداشت: فتنه گران انتخاب سال 88 را برای تحقق اهداف خود برای براندازی نظام و ناامنی کشور ایجاد کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: دشمن نسبت به اقبال عمومی مردم در خصوص رای به کاندید اصلح مطمن بود و برای همین موضوع تخلف در انتخابات را بهانه ای برای فتنه انگیزی خود جلوه داد تا به واسطه آن به اهدافشان برسند.

وی ادامه داد: سران فتنه پیش مردم جایگاهی نداشته و ملت هم رای اعتمادی به آنان نخواهند داد که پس از این شرایط باید بازی مثل تخلف و تقلب را ایجاد کنند تا به اهدافشان برسند.

نصری اهانت به مقدسات و نهادهای مهم مثل ستاد نماز جمله که ارتباطی با انتخابات نداشت را از مدل های رفتاری آنان برای ایجاد بی نظمی در کشور بیان کرد و خاطرنشان ساخت: منافقین داخلی با حمایت غرب چنین شورشی را در کشور ایجاد کردند.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9 دیماه سال 88 نمونه بارز و مثل بهمن سال 57 برای تایید نظام بود، تصریح کرد: مردم پای اصول اساسی و ارزش های دینی و انقلابی خود ایستاده اند و هیچ گاه بر سر مسائل مذهبی خود کوتاه نمی آیند.

استاد دانشگاه اصفهان اضافه کرد: حماسه 9 دی با وجود اختلاف سلیقه های گروه های مختلف اما بر سر اتحاد ارزش ها رقم خورد و همه یک صدا بر محور ولایت بودند.

 

*ضرورت شناخت دشمن و توطئه های آن

 

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از منافقین داخلی اهداف خود را محقق می سازد، افزود: شناخت دشمن داخلی و خارجی و توطئه آنان برای سعادتمندی و مقابله با چنین تهاجمی لازم است.

نصری اضافه کرد: برای حفظ وحدت و پیشرفت نظام باید هوشیار باشیم و راه خود را از فتنه گران جدا کنیم و همانطور که مردم اصفهان یک روز زودتر یعنی 8 دی آگاهی و نقش مردمی خود را ایفا کردند، در کمترین موقع ایفا نقش کنیم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چشم انداز خوبی از نقش و ماموریت مردم در برابر نظام است، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید هوشیار و آشنا به نیازها و شرایط روز زمان باشیم.

کد خبر 1132850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha