رابطان فهما با مراحل داوری سومین رویداد فهما آشنا شدند

نشست آسیب شناسی سومین رویداد ملی فهما و توجیه مراحل داوری آثار ثبت شده کانون ها در سامانه بچه های مسجد با حضور مدیرکل فرهنگی ستاد فهمای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "مجتبی میرزایی نسب" مدیرکل دفتر فرهنگی ستاد فهمای کشور در این نشست که با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی برگزار شد، ضمن شنیدن نظرات و تحلیل های کارشناسان حوزه های مختلف این ستاد در خصوص برگزاری سومین رویداد ملی فهما و نقاط قوت و ضعف آن، موضوع نحوه داوری آثار ثبت شده کانون ها در سامانه بچه های مسجد را مطرح کرد و گفت: در این دوره سعی شده تا نقش استان در ارزیابی ها و انتخاب کانون ها، پررنگ تر شود.

 

 

وی مسجدمحوری، جاذبه آفرینی هنری، پیوست رسانه ای، نگاه تشکیلاتی و خودکفایی را از محورهای ارزیابی کانون ها نام برد و گفت: ابتدا کانون ها در استان و در مرحله ارزیابی استانی با تشکیل کارگروهی به همین منظور ارزیابی می شوند و پس از آن به مرحله کشوری و ارزیابی فعالیت های کانون وارد شده و رقابت می کنند.

 

 

میرزایی همچنین تشریح کرد: ابتدا چهارهزارو 200 کانون ارزیابی می شوند که از آن میان در مرحله بعد، 420 کانون انتخاب شده و ارزیابی می شوند.

 

 

وی ادامه داد: در مرحله بعد 60 کانون انتخاب می شوند که با حضور داوران فعالیت‌های آنان مورد داوری قرار می‌گیرد و در نهایت 5 تا 7 کانون به عنوان برگزیده معرفی می شوند.

 

وی روزهای داوری نهایی را 29 و 30 دیماه جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان همزمان با میلاد دخت نبی اکرم (سلام الله علیها) معرفی خواهند شد.

 

 

 

کد خبر 1132873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha