شهید سلیمانی ولایتمداری حقیقی بود

سردار سلیمانی شخصیتی با ابعاد مختلف همچون مدیریت، ایثارگری، به کار گیری اقشار مردم در عرصه های مختلف، با تجربه و ولایتمدار حقیقی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۲ دی ماه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد در مصلی این شهر برگزار شد.
 

«غلامرضا کرمی » در این مراسم، گفت: عدم ایستادگی در مقابل دشمن، قرارداد ترکمنچای را رقم می زند؛ قراردادی که حدود ۱۰۰ سال استعمار انگلیسی را بر کشور عزیزمان تحمیل کرد.

مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان افزود: برگزاری این یادواره های شهداء، عظمت کار شهدا و خانواده های ایشان را به تصویر می کشد و این برای کشور یک عظمت بزرگ محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی با ابعاد مختلف همچون مدیریت، ایثارگری، به کار گیری اقشار مردم در عرصه های مختلف، با تجربه و ولایتمدار حقیقی بود.

کرمی ابراز کرد: سردار سلیمانی که آمریکایی ها را هیچ حساب نمی کرد، در مقابل مردمش سر تعظیم فرود می آورد و در مقابل والدین خویش در اوج تواضع قرار داشت.

وی عنوان کرد: رسیدگی به اهالی، مشکل داران فامیل و محله تا آخرین لحظه حیات حاج قاسم سلیمانی مشهود بود.

 کرمی تصریح کرد: هر کجا که پای مردم وسط می آمد حاج قاسم از خود بی خود می شد و برای مردمش شب و روز نمی شناخت و با همین نگاه در عراق و سوریه به مبارزه با داعش برخاست. 

مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: من شهادت می دهم، برای حاج قاسم درجه و القاب به اندازه سر سوزنی ارزش نداشت.

وی در خاتمه تاکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی در دسترس همه ما است و همگی می توانیم از آن الگو برداری کرده و جامعه را حاج قاسمی کنیم.

کد خبر 1132900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha