۸۹ اثر به نخستین جشنواره استانی فیلم وعکس مستاگ ارسال شده است

پس از برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرهای سراوان ،راسک،کنارک وچابهار ،۸۹ اثر به نخستین جشنواره استانی فیلم وعکس مستاگ ارسال شده است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره مستاگ که در دو حوزه عکاسی و فیلم سازی با هدف  استعدادیابی و آموزش عکاسان و فیلم سازان جوان برگزار می شود.


عبدالسلام بلوچ زاده افزود: در این جشنواره  اساتید گروه فیلم سازی پس از اتمام ورکشاپ های عکاسی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این جشنواره ،جذب و شناسایی استعدادهای جوان شهرستان های مختلف می باشدکه  پس  از پایان دوره های آموزشی، تا هشتم بهمن ماه به شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار داده و داوری آغاز
خواهدشد.


بلوچ زاده با اشاره به این که استعدادها شناسایی و برای شرکت در ورکشاپ جداگانه ای به مرکز استان دعوت می شوند،ادامه داد:این افراد در کارگاه های حرفه ای تر دردوره های بعدی ، آموزش می بینند.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه کننده اثریا نماینده قانونی آن با ارسال فیلم،اجازه تام جهت اکران در پاتوق فیلم،صفحات مجازی هنری با بهره برداری آموزشی را به جشنواره مستاگ می دهد.

 

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی افزود: بدیهی است در صورت ایجاد درآمد از اکران وحق پخش تمامی آثار،منافع آن به صاحب اثر تعلق خواهدگرفت.

کد خبر 1132910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha