بسیاری از اقدامات حوزه سلامت مزیّن به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است

دبیر جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت گفت: هنر، یکی از واژه های مقدسِ عادی شده است و در ادبیات، به فردی که نیک اندیش بوده او را هنرمند می دانستند و واژه بسیار مقدس دیگر که عادی شده، فرهنگ و به معنی شکوه و بلندی یک جایگاه است.


به گزارش خبرگزاری شبستان: مهندس محمد هاشمی در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت که با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نیک اندیشانی که بر اریکه تاریخ ایستاده، قافله سالار شهدای ایران یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی است. 
 
وی افزود: خوشحالیم که بسیاری از اقدامات حوزه سلامت از جمله بسیج ملی مقابله با کرونا، مزیّن به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است که آثار بسیار مثبتی داشته و بسیاری از مشکلات مردم را در این شرایط دشوار حل کرد. 
 
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: یکی از گلایه های مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه پاسداران، عدم مستندسازی شایسته از اقدامات و رشادت ها در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بود و برای لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در گام اول تصمیم‌ گرفتیم جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت را برگزار کنیم. 
 
مهندس هاشمی ادامه داد: ۹۱ فیلم مستند از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از داوری توسط داوران بنام حوزه مستند، ۱۵ فیلم برتر انتخاب و شایسته تقدیر شناخته شدند و امیدواریم که این جشنواره در سالهای آینده با توسعه و رشد، شاهد آثار بیشتری باشد. در گام های بعدی با رادیو سلامت و نهادهای فرهنگی و هنری، کارهای مشترکی انجام خواهیم داد.
 

کد خبر 1132921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha