مسابقه کتابخوانی «فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه دوم برگزار می شود

غیاثی گندمانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه دوم خبر داد و گفت: این مسابقه به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام علی (ع) شهر گندمان برگزار می شود.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه دوم خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام علی (ع) شهر گندمان برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: مسابقه کتابخوانی فاطمی به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و با محوریت کتاب «کشتی پهلوگرفته» برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: سوالات مسابقه کتابخوانی «فاطمی» از کتاب «کشتی پهلوگرفته» به نویسندگی سید مهدی شجاعی از انتشارات نیستان انتخاب شده است لذا علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه باید این کتاب را به صورت کامل مطالعه کنند.

 

غیاثی گندمانی مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «فاطمی» را تا ۱۴ دی ماه جاری عنوان کرد و گفت: برادران جهت ثبت نام در مسابقه کتابخوانی «فاطمی» باید به شماره ۰۹۰۱۷۲۸۲۳۳۵ و خواهران نیز به شماره ۰۹۳۸۰۸۲۱۸۷۴ پیام ارسال کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان زمان شروع مسابقه کتابخوانی «فاطمی» را روز جمعه ۱۷ دی ماه جاری راس ساعت ۲۰ عنوان کرد و افزود: به نفرات اول تا پنجم، هرکدام یک میلیون ریال جایزه نقدی داده می شود.

 

کد خبر 1132926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha