برگزاری همایش «بصیرت فاطمی»  در کانون فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ایلام

همایش «بصیرت فاطمی» در راستای گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در محل کانون فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ایلام با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام، این همایش باهمکاری ستاد فهما استان و شعار محوری «حماسه نهم دی ماه تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه» با حضور جمعی از بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محل حوزه حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهر ایلام برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت میثاق امت با ولایت اظهار کرد: این حماسه تجلی ولایتمداری دشمن شناسی و بصیرت و همبستگی ملی  مردم ایران اسلامی بود.


 
حجت الاسلام  «علی چراغی پور»تصریح کرد: حرکت خود جوش مردم کشورمان در این روز محاسبات دشمنان را به هم ریخت و عظمت ملت ایران را نشان  داد که چنانچه دشمنان بخواهند فتنه ای را آغاز کنند با حضورشان در صحنه این فتنه ها را خاموش خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  با بیان اینکه همزمان با دهه بصیرت بیش از 150 برنامه با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح برگزار شده است، گفت: کانون های مساجد استان ایلام در این برنامه ها و فعالیت ها همکاری ویژه ای داشته اند.
 
 
وی یادآور شد: مجموعه مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در روز پنج شنبه در محل مصلی ها و مساجد سطح استان برگزار شده است.
 
 
 

کد خبر 1132958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha