بزرگداشت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با همت کانون شهید صانعی همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: بزرگداشت ایام فاطمیه و یاد بود سالگرد سردار دل ها شهید سلیمانی با همت کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق در همدان برگزار شد.

حجت الاسلام «سید سجاد حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بزرگداشت ایام فاطمیه و یاد بود سالگرد سردار دل ها سلیمانی و بزرگداشت 9 دی با همت کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق در همدان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صانعی موفق افزود: برگزاری مسابقه و معرفی کتاب شاخص سردار سلیمانی توسط کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق با همکاری ستاد نماز جمعه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: سردار دل ها عمر با برکت خود را در دفاع ازعزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف  و در نهایت در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خویش را به پیشگاه حضرت حق و به تأسی از سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) فدا کرد.

 

وی تقارن اولین سالگرد شهادت اسطوره جهاد و مقاومت، محبوب دل مظلومان جهان، سردار شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" با  ایام فاطمیه  فرصتی در جهت تبیین معارف، آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس و مقاومت به ویژه مکتب شهید سپهبد "قاسم سلیمانی"، بیان کرد .

 

وی همچنین به مراسم تشییع پیکر باشکوه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: در این مراسم اوج قدرت و سرمایه اجتماعی کشور به نمایش گذاشته شد و همه دنیا علاقه و ارادت مردم به سردار بی ادعای خود را مشاهده کردند.

 

گفتنی است، سردار سرتیپ پاسدار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، همراه با ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد.

کد خبر 1132962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha