۹ دی حماسه ای برای نمایش هوشیاری مردم است/دشمن پیشرفت ایران را برنمی تابد

سرهنگ کریمی با اشاره به حماسه ۹ دی ملت ایران گفت: این روز نمایش و تصویر روشنی از هوشیاری و آگاهی ملت ایران در برابر مسائل داخلی و بین المللی بود.

سرهنگ«جهانگیر کریمی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به دهه بصیرت، حماسه 9 دیماه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهارداشت: حماسه 9 دیماه به واسطه بیداری و‌ آگاهی مردم و ولایتمداری و دستور پذیری از ولی فقیه را نشان می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: این روز نمایش و تصویر روشنی از هوشیاری و آگاهی ملت ایران در برابر مسائل داخلی و بین المللی بود که آحاد افراد جامعه به خوبی رد پای دشمن را در فتنه دیدند.

 

وی ادامه داد: تحمل و صبر مردم بر سر تخلف و تعقلب انتخابات موجب سو استفاده فتنه گران شد اما وقتی ملت ایران سو نیت و هدف شوم دشمن را دیدند دیگر صبر و تحملی وجود نداشت و در برابر آنان ایستادگی کردند.

سرهنگ کریمی حضور در صحنه مختلف نظام را پشتوانه مهمی برای اعتلای حاکمیت دانست و تصریح کرد: دشمن هم از همین حمایت ها هراسان است که یک روز برای انتخابات، روزی برای راهپیمایی و در زمان حساس فتنه و در تشیع پیکر شهید سلیمانی چگونه نقش آفرینی خود را انجام دادند.

وی یادآورشد: جریان حماسه آفرینی ملت ایران ادامه دارد و همه ساله روز بصیرت گرامی داشته می شود تا از اذهان عمومی پاک نشود.

 

*دشمن پیشرفت ایران را برنمی تابد

کریمی با بیان اینکه دشمن اطاعت پذیری ما را می خواهد، گفت: دشمن پیشرفت ایران را برنمی تابد و همه تلاش خود را برای زدن این نقطه بکار می گیرد.

وی ادامه داد: فتنه 88 ناشی از همین ناراحتی از حضور بی نظیر و حداکثری مردم در انتخابات بود که قائله فتنه را به پا کرده و با حمایت برخی از افرد در داخل مسیر براندازی نظام و آشوب در کشور را دنبال می کرد.

کریمی اضافه کرد: دشمن از این بیداری مردم متاثر شد ولی باید مراقب نقشه جدید آنان باشیم که یک باره دچار مشکل نشویم.

 

کد خبر 1133023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha