تشریح مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام در بهشهر

جناسمی با تشریح مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام در بهشهر گفت: شهرستان بهشهر در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، میزبان ۲ شهید گمنام خوشنام است که در دو منطقه تشییع و خاکسپاری می شوند.

«حسین جناسمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شهدا مایه عزت، برکت و شرف ما هستند و آمدند تا بار دیگر مایه برکت شهر و دیار و زندگی ما شوند و به خود می بالیم که میزبان این شهدا هستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: همه مقدمات حضور این شهدا براساس برنامه‌ریزی‌های ستاد گرامیداشت شهدای گمنام در شهرستان بهشهر انجام شده است و دو منطقه در بندرامیرآباد و حسینیه روستای برما در دهستان عشرستاق بهشهر میزبان خاکسپاری این شهداست.

 

 وی خاطر نشان کرد: ما هر چه داریم از این شهداست و به همین دلیل با ورود این شهدا به شهرستان این شهدا در مراسم های مختلف یادواره شهدا، آبروی محله، در بین خانواده های شهدا و هیات مذهبی و ادارات شهرستان حضور یافته و برکت حضورشان در سراسر شهرستان مشهود خواهد بود.

 

جناسمی گفت: تلاش داریم تا با نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و ایثار در جامعه جوانان و نسل امروز را در برابر توطئه های دشمنان واکسسینه کنیم که ورود این شهدا تلنگر و زنگ بیدارباشی برای همه ماست تا با بصیرت بیشتری در ادامه راه شهدا بایستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مراسم شب وداع با این شهدا چهارشنبه 15 دی ماه در مصلای بهشهر همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار و آیین تشییع روز پنج شنبه از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر به سمت پارک ملت برگزار و این دو شهید در بندرامیرآباد و حسینیه روستای برما در دهستان عشرستاق بهشهر خاکسپاری می شوند.

 

به گزارش شبستان، مازندران همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س)، میزبان 6 شهید عاشورایی است و برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین از امروز شنبه یازدهم دی تا پنجشنبه شانزدهم در سطح استان طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد گرامیداشت شهدای گمنام انجام خواهد شد.مردم استان مازندران به مدت یک هفته میزبان این 6 آلاله زهرایی در جای جای استان خواهند بود و مراسم تشییع استانی شهدا پنجشنبه شانزدهم دی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور در ساری انجام می‌شود.پیکر شهدا پس از تشییع استانی در مرکز مازندران شهرستان ساری، برای تدفین به شهرهای بهشهر، نکا و جویبار منتقل می‌شود و همچنین پیکر یک شهید در دانشکده امام محمدباقر (ع) ساری خاکسپاری خواهد شد.

کد خبر 1133028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha