کار برای رضای خدا و ولایتمداری موجب ماندگاری  سردار سلیمانی شد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: کار برای رضای خدا و ولایتمداری موجب ماندگاری شهدا و سردار سلیمانی شد و این دو مساله باید مورد توجه همه ما برای سعادت دنیا و آخرت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دهه بصیرت و بزرگداشت ایام فاطمیه در قالب یادواره شهدا با عنوان «لاله های روشن» با گرامیداشت نام و یاد شهید شاخص «کاظم زاده» در مدرسه شهید سلیمانی( بشارت) نکا اظهار کرد: در مسیر شهدا بودن و شهدایی بودن مهمترین وظیفه ما در ادامه راه شهداست.

امام جمعه نکا افزود: همه شهدا برای ما  دارای احترام و ارج و منزلت هستند و باید با برگزاری یادواره شهدا یاد و نام شهدا در فضای جامعه باقی بماند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما مدیون همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و وطن هستیم و باید بدانیم که ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن تاکید همه شهدای ما بوده است و باید در دستور کار همیشگی ما باشد.

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: کار برای رضای خداوند و ولایتمداری دو ویژگی مهم سردار سلیمانی بود و همین دو خصوصیت موجب شد که در دلها بماند و برای همگان عزیز باشد و این دو مساله باید مورد توجه همه ما برای سعادت دنیا و آخرت باشد.

 

به گزارش شبستان، آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دهه بصیرت و بزرگداشت ایام فاطمیه در قالب یادواره شهدا با عنوان «لاله های روشن» با گرامیداشت نام و یاد شهید شاخص «کاظم زاده» در مدرسه شهید سلیمانی(بشارت) نکا برگزار شد.

کد خبر 1133039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha