توقف نظام انگیزه ترور شخصیت ها از سوی دشمن است/ولایت مداری و صداقت سردار سلیمانی

شمس با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ترور شخصیت های مهم کشورمان مثل سردار سلیمانی گفت: توقف حرکت نظام و ایجاد بی نظمی داخلی انگیزه ترور شخصیت ها از سوی دشمن است.

«بیژن شمس» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به جایگاه انسان، اعتلای آن و رمز دست یابی به سعادت اشاره کرد و اظهارداشت: آدم بر اساس نظام آفرینش و خواسته حضرت حق اشرف مخلوقات و نماینده ای از سوی پروردگار بر زمین است.

معاون بسیج اساتید استان اصفهان افزود: تلاش و همت و صداقت رفتار او که ناشی از اندیشه ها پاک فکری است موجب تعالی و عزمتمندی می شود و شخصیت هایی مثل سردار سلیمانی را تربیت و در جامعه پرورش می دهد که الگویی برای همه باشند.

وی ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی از ابعاد مختلف مورد مهم بود و در جوامع خارجی نیز از ایشان و توانمندی ها یاد می کردند که دشمن از تئوری و برنامه ریزی های ایشان در خطر قرار گرفته و هراس داشت.

هیات علمی دانشگاه پیام نور اصفهان به انگیزه دشمن در ترور شخصیت هایی مثل حاج قاسم اشاره کرد و اذعان داشت: توقف حرکت نظام و ایجاد بی نظمی داخلی انگیزه ترور شخصیت ها از سوی دشمن است ولی نتجیه برعکس از این اقدام می گیرد.

وی حضور میلیون نفری مردم در تشیع پیکر شهید سلیمانی و ابراز علاقه در صحنه بین المللی را نمونه از نتیجه برعکس هدف دشمن در ترور شخصیت های خاص نظام اعلام کرد.

 

*ولایت مداری و صداقت سردار سلیمانی

 

شمس به ابعاد شخصیت فردی و اجتماعی سردار سلیمانی اشاره کرد و صداقت و ولایتمداری ایشان را به صورت خاص مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: ایشان پیرو ولایت فقیه بودند و نه از محوریت عقب افتاده و نه جلوتر از رهبر انقلاب حرکت می کردند بلکه در یک مسیر واقعی و متناسب با دغدغه های رهبری پیش می رفتند.

معاون بسیج اساتید استان اصفهان صداقت در نیت و اخلاص در عمل سردار دلها را ناشی از اندیشه پاک او برشمرد و گفت: بدون ادعا و انتظار از کسی در حوزه های مختلف نظامی، مدیریتی و شخصی کار می کرد.

وی تمسک به درگاه الهی و معصومین به ویژه حضرت زهرا(س) را عاملی در موفقیت های این فرمانده شجاع سپاه ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: تمسک به اهل البیت(ع) و دست یاری یافتن از آنان برای همه مردم لازم و چنین الگو برداری باید انجام شود.

 

 

 

کد خبر 1133040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha