۸۳۵ میلیون ریال جریمه برای شکارچیان متخلف در ایوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از جریمه ۸۳۵میلیون ریالی شکارچیان متخلف برای شکار یک رأس میش وحشی در شهرستان ایوان خبر داد.

«غلامرضا ابدالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: دو شکارچی متخلف که در سال جاری اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس میش وحشی در بخش «زرنه» شهرستان ایوان نموده بودند، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی افزود: در جریان رسیدگی به پرونده، رئیس دادگاه بخش زرنه، هر دو متهم را به جرم شکار غیرمجاز یک رأس میش وحشی به پرداخت مبلغ ۷۵۰میلیون ریال جزای نقدی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست و ۸۵میلیون ریال جریمه حقوقی در حق صندوق دولت محکوم می‌کند.

 

ابدالی تصریح کرد: پرونده با اعتراض به رای صادره پرونده به دادگاه تجدید نظر استان ارسال می شود که هیئت دادگاه تجدید نظر پس از تحقیقات و بررسی صورت گرفته و عدم ادله موثر در اعتراض، ضمن رد تجدید نظر خواهی تجدید نظر خواه نسبت به تایید دادنامه صادر، اقدام می کند.

 

ابدالی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی مناطق تحت مدیریت استان، لزوم تجهیز یگان حفاظت این اداره کل به موتور سیکلت های مدرن و به روز در دستور کار قرار گرفت. 

کد خبر 1133043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha