مسئولان نباید فراموش کنند میراث دار خون شهدا هستند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم که جانشان را برای امنیت امروز ما گذاشتم. به همین خاطر انتظار دارم مسئولان و کسانی که سمتی دارند بدانند که میراث دار چه خون هایی هستند و به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ار ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»امروز(۱۱دی) امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان مازندران ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و مراسم وداع و تشییع شهید مدافع امنیت«مهران شوری زاده» بزرگوار را پشت سر گذاشتیم.

 نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بیان این مناسبت‌ها در نظام جمهوری اسلامی به خاطر احترام نیست به این دلیل است که کسانی که قرار است در این نظام تکریم یا معارفه شوند بدانند برای رسیدن به این پست‌ها و مسئولیت‌ها چه بهایی پرداخت شده و چه حماسه‌هایی آفریده شده و چه مظلومیت‌هایی در تاریخ روا داشته شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: مسئولان امروز باید میراث‌دار یک چنین حجم عظیمی از تلاش‌ها، خون‌ها و جهادها باشند، همیشه کسانی که در مملکت پست دارند بدانند که اینها با فداکاری به‌وجود آمده که اگر توجه شود این خودش پیشگیری و صیانت است کار به جراحی و برخورد توسط دستگاه قضایی نمی‌رسد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، یادآور شد: قضاوت یعنی هرس کردن که بهترین کار برای رشد و صلابت درخت است، دستگاه قضایی نیز باید جامعه را هرس کند، همه آحاد جامعه محترم و عزیز هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: قوای مسلح از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر اینجا با آسودگی خاطر نشسته‌ایم به برکت قوای مسلح است، اگر آمریکا جرات چپ نگاه کردن را ندارند به این خاطر است، خلا ما در تاریخ فکری، احساساتی و عواطفی نبوده بلکه خلا قوای مسلحی بوده است، در دوران امامان و پیامبران جای خالی این مهم حس می‌شد.

 

وی ادامه داد: امروز قوای مسلح با اقتدار معنوی و حرفه‌ای در کشور ما وجود دارد، جا دارد از زحمات حجت الاسلام پورخاقان که حدود پنج سال در استان در این سمت فعالیت کردند قطعا عملکرد خوبی داشتند که سمت کشوری کسب کردند، برای ما هم جای افتخار است و برایشان آرزوی توفیق داریم، تشکر کنم. 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در سفر زندگی پست‌ها هم می‌آیند و می‌روند، اذعان کرد: مهم این است که خودمان را به پست‌ها آلوده نکنیم سالم بیاییم و سالم برویم، امیدواریم شاهد توفیق عزیزان در مسیری که خدا دوست دارد باشیم.

کد خبر 1133044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha