نخستین جشنواره استانی «همکلاسی آسمانی من» برگزار می شود

شادکام گفت:معاونت پرورشی فرهنگی آموزش وپرورش استان با همکاری کنگره دانش آموزان و معلمان شهید سازمان بسیج دانش آموزی، اقدام به طراحی بخشی ویژه با عنوان «همکلاسی آسمانی من» و با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نموده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین شادکام» در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی «همکلاسی آسمانی من» تصریح کرد: معاونت پرورشی فرهنگی آموزش وپرورش استان با همکاری کنگره دانش آموزان و معلمان شهید سازمان بسیج دانش آموزی و مرکز شهید پژوهی استان خراسان رضوی، اقدام به طراحی بخشی ویژه با عنوان «همکلاسی آسمانی من» و با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نموده است.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه آثار جشنواره استانی «همکلاسی آسمانی من» مستقل از آثار چهلمین دوره جشنواره فردا داوری خواهد شد اظهار داشت: آثار راه یافته به مرحله ی استانی در جشنواره فردا که با موضوعات این بخش همخوانی داشته باشند، علاوه بر جشنواره فردا، در این بخش نیز داوری خواهند شد.

 

شادکام با بیان اینکه جدول زمان بندی و تحویل آثار بر اساس جدول زمان بندی چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا می باشد و دبیرخانه در کانون های فرهنگی تربیتی ادارات تشکیل می گردد افزود: دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم مخاطب جشنواره استانی «همکلاسی آسمانی من» هستند و هر دانش آموز به تفکیک جنسیت و رشته فقط در یک رشته در مرحله استانی امکان حضور دارد.

 

وی با اشاره به اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلمان شهید استان خراسان رضوی، دانش آموزان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، شاخصه های مکتب شهید سلیمانی و ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت موضوعات این جشنواره به شمار می روند گفت: این جشنواره استانی در برگیرنده رشته های ادبی، هنر های آوایی، هنر های نمایشی، فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی می باشد.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه همزمان با دومین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از پوستر این جشنواره رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار در مرحله استانی ۱۵ اسفندماه خواهد بود و اختتامیه جشنواره همزمان با اعلام نتایج چهلمین جشنواره فردا، اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1133097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha