برپایی موکب حضرت زهرا(س) به همت خادمیاران رضوی در امامزاده قاسم(ع) بابل

خدادادی گفت: به همت خادمیاران رضوی و بسیج آستانه امام زاده قاسم (ع)موکب حضرت زهرا(س) با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و پذیرائی از عزاداران مجالس سوگواری ایام فاطمیه توسط بانوان عضو کانون خدمت رضوی برپا شد.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت رهزا(س) و سالگرد حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها  به همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این خادمیاران در مناسبت های مختلف برای اقامه عزای ائمه اطهار(ع) و یا جشن و سرور ولادت های خاندان عصمت و طهار در آستان مقدس امام زاده قاسم(ع) بابل گردهم می آیند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان وخانواده شهرستان بابل افزود: به همت خادمیاران رضوی و بسیج آستانه امام زاده قاسم (ع) در این ایام موکب حضرت زهرا(س) در آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم برپاشده است.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی در مدت ۲۰شب به زائران و عزاداران فاطمی  خدمات فرهنگی و پذیرائی ارائه می کنند، گفت: در این ایام از سوی این موکب چای، خرما، نان سوخاری، حلوا، آش رشته، شیربرنج، و...  بین عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) توزیع می شود.

 

خدادادی از پخت و توزیع سمنو نذری به تعداد ۳۰۰ظرف بین عزاداران مجالس عزاداری حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: همچنین از سوی خادمیاران رضوی این شهرستان دو ختم قرآن کریم و صلوات نیت حضرت فاطمه زهرا(س) و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) و به نیت سردار شهید سلیمانی هدیه شده است.

 

وی یادآورشد: به مدت ۱۶ روز روضه خانگی در دو نوبت (صبح و عصر) توسط خادمیاران رضوی همراه با قرائت سوره یس، قرائت حدیث کساء، زیارت عاشورا، دعای توسل، صلوات خاصه امام مهربانی ها(ع) به همراه مداحی در غم جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) برپا می شود

کد خبر 1133120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha