پروازهای فرودگاه بجنورد ۴۵ درصد افزایش یافت

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: در ۹ ماهه امسال شمار پروازها از این فرودگاه نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۵ درصد رشد داشته است.

«محمد ابراهیم قدمگاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در ۹ ماهه امسال ۵۷۶ مورد پرواز از این فرودگاه انجام شده که این رقم در مدت مشابه پارسال ۳۴۲ سورتی پرواز و در مدت مشابه سال ۹۸ هم ۳۵۶ سورتی (سورتی عبارت است از هر بار به مأموریت گسیل داشتن و بازگشتنِ یک هواپیما. با هر یک رفت‌وبرگشت اصطلاحاً یک سورتی برای آن شمارش می‌شود) ثبت شده است.


مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با اشاره به افزایش جابه جایی مسافر با پروازهای این فرودگاه گفت: ۹ ماهه امسال ۲۴ هزار و  ۱۶ نفر مسافر در این فرودگاه جابه جا شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد افزایش دارد.


وی تصریح کرد: شمار مسافران جابه جا شده در این فرودگاه در مدت مشابه سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۶۵ نفر و مدت مشابه سال ۹۸، هم ۲۱ هزارو و ۳۵۸ نفر بوده است.


قدمگاهی درباره جابه جایی بار با پروازهای فرودگاه بجنورد هم اظهارداشت: در ۹ ماهه امسال ۱۷۲ هزار  و ۲۹۲ کیلوگرم بار در این فرودگاه جابه جا شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 42 درصد افزایش دارد.


مدیر فرودگاه شهدای بجنورد اظهارداشت: میزان جابه جایی بار در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ هزار و ۱۳۱ کیلوگرم و در مدت مشابه سال ۹۸ هم ۱۳۴ هزار و ۷۷۱ کیلوگرم ثبت شده است.


 

کد خبر 1133137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha