استقبال و تشییع شهدای گمنام در شهرهای رامسر و تنکابن

پس از ورود پیکر ۶ شهید خوشنام به استان مازندران مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در رامسر و تنکابن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه، کاروان شهدای گمنام مازندران براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شب گذشته وارد استان مازندران شد.

 

برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین از امروز ۱۱ دی تا پنجشنبه ۱۶ دی در سطح استان طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد گرامیداشت شهدای گمنام انجام می‌شود.

 

صبح امروز مراسم استقبال از شهدا از محل اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر آغاز شد و پس از عبور از میدان امام و داخل شهر تشییع شد.



کاروان دوم شهدا در شهرستان تنکابن حضور یافت و مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور قرار گرفت.

 

مراسم تشییع استانی شهدا پنج‌شنبه ۱۶ دی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور در ساری انجام می‌شود و پیکر شهدا پس از تشییع جهت تدفین به شهرهای بهشهر، نکا و جویبار منتقل می‌شود.



شهرستان نکا میزبان دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۹ ساله به ترتیب از عملیات‌های کربلای ۵ شلمچه و بدر شرق دجله خواهد بود که در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می‌شوند.

 

شهرستان بهشهر نیز میزبان دو شهید ۲۷ و ۴۰ ساله از عملیات‌ بدر شرق دجله خواهد بود که شهید ۲۷ ساله در روستای «برما» و شهید ۴۰ ساله در بندر امیرآباد خاکسپاری خواهند شد.



پیکر شهید ۲۰ ساله از عملیات کربلای ۵ شلمچه در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری خاکسپاری انجام می‌شوند.

 

همچنین پیکر شهید ۱۸ ساله از عملیات بدر شرق دجله در لاریم جویبار تدفین می‌شوند.

 

براساس برنامه‌ریزی ستاد استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنان استان، هر کاروان حامل پیکر سه شهید گمنام است و با عبور از شهرستان‌ها مورد استقبال و تشییع قرار می‌گیرد.

کد خبر 1133141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha