نیاز امروز کشور خدمت صادقانه و سخت کوشانه است

محمدنژاد با تاکید بر مسئولیت مضاعف بر دوش مسئولان کشوری، میانی و پایین دست، گفت: امروز نیاز مردم ما انباشته شده و خدمت مخلصانه ، صادقانه و سخت کوشانه نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « پرویز محمد نژاد » در جلسه شورای اداری لنگرود که امروز ( شنبه، ۱۱ دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از دلایل حضور بنده در این جلسات قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه جعفر زاده، سرپرست سابق فرمانداری لنگرود بوده که که فردی  بسیار مسئولیت پذیر بود.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت امروز وارث وظایف انجام نداده دولت‌های قبلی است، تصریح کرد: شاید اگر از مجموعه نیازها در ادوار گذشته که دولت ها اقدام می‌کردند تا امروز، دولت فعلی کمی راحت تر باشد اما تراز منفی در محورهای مختلف زیاد است که ناشی از نکرده‌های دولت‌های گذشته است.

 

محمدنژاد ادامه داد: تراز منفی در حوزه انرژی، کمبود گاز نسبت به مصرف، تراز منفی برق، اوراق قرضه و استقراض از بانک مرکزی و غیره که مجموعه این عوامل مسیر سختی را در مسیر خدمت دولت ایجاد کرده است.

 

وی با تاکید بر مسئولیت مضاعفی که بر دوش مسئولان کشوری، میانی و پایین دست گذارده شده است افزود: امروز نیاز مردم ما انباشته شده و خدمت مخلصانه، صادقانه و سخت کوشانه نیاز است و  اگر تا دیروز ساعت کاری مفید پنج ساعت بوده امروز مکلف هستیم که بیشتر کار کنیم.

 

محمد نژاد اولین اقدام مجموعه فرمانداری در شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی را برخورد مناسب با مردم و گوش دادن به مشکلات مردم عنوان و اذعان کرد:  اگر در یک اداره  ای مراجعه به پنج محور با پنج جواب مختلف روبه رو هستیم، دلیلش عدم آگاهی از قوانین است که باید به قانون با نگاه مدبرانه و تخصصی نگاه شود.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایمان و  اعتقاد به کار، توکل بر خدا، دین، وجدان کاری، تخصص و عمل و عملگرایی در حوزه کاری از عوامل تاثیرگذار در عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی است.

 

 

 

کد خبر 1133149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha