روحیه انقلابی جوانان خنثی کننده توطئه های دشمن است

حجت الاسلام لرستانی، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به ارزش های انقلاب است، گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن بصیرت و روحیه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی لرستانی»، امروز(11دی)، در مراسم بصیرتی که در جمع جوانان هیئت امیرالمؤمنین (ع)برگزارشد، اظهارداشت: دهه بصیرت فرصت مناسبی برای استکبارستیزی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز با بیان اینکه بایستی برنامه‌های دهه بصیرت وگرامیداشت سردار دل‌ها پررنگ برگزار شود، افزود: امروز دشمنان نظام به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلابی هستند و بصیرت راه مقابله با توطئه های دشمن است.

 

وی با اشاره به بصیرت مردم در برابر فتنه 88 ، بیان کرد: فتنه اگر چه خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد اما با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد و بار دیگر نشان داد که دست خداوند متعال بالای همه دست‌هاست و هر جا که مردم به میدان بیایند فتنه گران راه به جایی نخواهند برد.

 

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به روحیات جوانان زمان امام خمینی(ره)، عنوان داشت: به لطف الهی امروز نیز همان روحیه انقلابی زمان امام در بین اکثریت مردم جاری و ساری است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که ما تحت هیچ شرایطی از جمله تحریم اقتصادی و... رهبر و دین، نظاممان را تنها نخواهیم گذاشت.

 

 

 

کد خبر 1133150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha