برگزیدگان سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» مشخص شدند

کافی با اشاره به اینکه در مجموع حدود یک هزار و 400 اثر به دبیرخانه این کنگره رسیده است، گفت: برگزیدگان سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا کافی» امروز (شنبه 11 دی) در نشست خبری معرفی برگزیدگان سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی»، گفت: در مجموع حدود یک هزار و 400 اثر به دبیرخانه این کنگره رسیده است.

دبیر اجرایی سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» اضافه کرد: در بخش شعر کلاسیک 800 اثر، در بخش شعر نیمایی 200 اثر، در بخش شعر اقوام ایرانی 140 اثر و در بخش کودک و نوجوان 80 اثر به دبیرخانه کنگره رسید.

وی با یادآوری این مطلب که در بخش توانخواهان جسمی و حرکت 120 اثر به دبیرخانه کنگره رسید، اضافه کرد: در بخش گرافیک نقاشی، خوشنویسی 45 اثر، در بخش های خوانش ادبی، بین الملل و دلنوشته های ادبی به ترتیب 76، 38 و 135 اثر به دبیرخانه کنگره رسید و برگزیدگان سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» مشخص شدند.

کافی با اشاره به رتبه های برتر بخش شعر کلاسیک، گفت: «قاسم بای» از «رامیان» استان گلستان، با شعر «چشم هایت حدیث بیداری، خشم تو ماجرای طوفان است»؛ «لعیا محمدی» از قزوین، با شعر «شهابی رد شد و از دست تو افتاد جامی سرخ» و «علی سلیمانی» از تهران با شعر «این شیر سر به زیر بعید است» و «غزل به گاخیز و نوکری کن برای مردی که چون شهاب است» به ترتیب اول تا سوم دست یافتند.

کد خبر 1133155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha