بصیرتِ دشمن شناسی علامه مصباح یزدی الگوی همگان باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی فیلسوف و متفکر برجسته انقلاب اسلامی عمر خود را در راه آموزش و ترویج ارزش های اسلامی و اخلاقی سپری کردند، گفت: حضرت علامه دشمن شناس بودند و دشمنان انقلاب این روحیه را بر نمی تابیدند.

حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت یاد و نام علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی، استاد بلند پایه حوزه علمیه، عارف، مفسر، فقیه، فیلسوف، متفکر، بصیر، مجاهد و مدبر بودند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: علامه مصباح الحمدلله هم توانست شاگردان خوبی تربیت کند هم توانست موسسه آموزشی امام خمینی(ره) را تاسیس نماید که به واسطه این اقدام ایشان در رشته های  گوناگون علوم انسانی طلاب بسیار فرهیخته ای تا مقطع دکتری تربیت شدند.

 

وی با تاکید براینکه علامه مصباح،‌ انسانی شجاع بود، گفت: حضرت علامه عالم به زمان بود. در بیان مواضع خود در حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی شجاعت بی نظیری داشتند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه  آیت الله مصباح یزدی فیلسوف و متفکر برجسته انقلاب اسلامی عمر خود را در راه آموزش و ترویج ارزش های اسلامی و اخلاقی سپری کردند، اذعان کرد: علامه مصباح از دشمن نمی هراسید و محافظه کار نبود زبانش همچنان شمشیر تیز بود و پشت پرده ها را برملا می کرد دشمنان انقلاب این روحیه را بر نمی تابیدند.

 

وی تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی مظلوم زیست اما عزیز زیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: حضرت علامه تا پایان عمر خویش با اقتدار و شهامت وظیفه خود را در بعد تعلیم و تربیت و حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی به درستی انجام داد.

کد خبر 1133157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha