وحدت و انسجام آحاد جامعه راه عبور از مشکلات است

حجت الاسلام‌ نقوی راه عبور از مشکلات را وحدت و انسجام آحاد افراد جامعه دانست و گفت: بایستی وحدت و انسجام در بین ارکان جامعه و قوای سه گانه ایجاد شود تا مشکلات سهل و آسان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی » در جلسه شورای اداری لنگرود که امروز ( شنبه، ۱۱ دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت و ولایت مداری، گفت: اساس همه مشکلات که فتنه ها در این شرایط خود را نشان می دهند، مسئله عدم وحدت و انسجام در جامعه بوده که نتیجه عدم وحدت و انسجام در میان مسئولان جامعه است.

 

امام جمعه لنگرود راه عبور از این مشکلات را در وحدت و انسجام آحاد افراد جامعه عنوان و اظهار کرد: این موضوع از وحدت میان نخبگان جامعه‌ آغاز می شود و بایستی وحدت و انسجام در بین ارکان جامعه و قوای سه گانه ایجاد شود تا مشکلات سهل و آسان شود.

 

وی ادامه داد: فتنه ها در فرقه سازی ها و اختلافات، توان جامعه را می گیرد و  فتنه سال ۸۸  هشت ماه طول کشید تا بساطش با خروش مردم در ۹ دی جمع شد اما آثار این فتنه تا امروز و آینده هم باقی است.

 

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه ایجاد شکاف و دوگانگی خیانت به کشور و ملت است، اذعان کرد: اینکه در بین افراد جامعه شکاف ایجاد کنیم، خیانت است و اگر امضا دشمن قسم خورده را تضمین بدانیم نگاه سطحی است و اعتماد به دشمن این بلا را بر سر کشور وارد کرده است. 


امام جمعه لنگرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که سردار سلیمانی را به عنوان یک مکتب انسان ساز معرفی می کند، تصریح کرد: آنچه سردار سلیمانی را بزرگ و تبدیل به شاخص و مکتب کرد، نگاه سردار به جامعه بود که جامعه را نباید به نام های مختلف دسته بندی کرد باید از این مسائل عبور کنیم و همه باید حول محور ولایت جمع شوند و امروز نیاز اساسی جامعه ما همین است.

 

وی شرط با هم بودن را توافق و بیان صحیح اصول دانست و خاطرنشان کرد: اولین اصل اعتقاد عملی به ولایت فقیه است و برای هر پست و مسئولیتی در کشور یک کربلا ( ۷۲ شهید) داده شد ما امروز نیاز داریم با مردم یکرنگ باشیم.

 

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمودند"  مدیر منزه جامعه را منظم می کند"، گفت: خدمتگزار واقعی باشید. شما مسئولان همانند پدران جامعه هستند که بایستی به مسئولیت خود پیرامون حفاظت و حراست از جامعه تلاش کنید.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه شهرستان لنگرود همه ظرفیت‌ها را برای رسیدن به جایگاه مطلوب داراست، افزود: نیاز به وحدت، انسجام، مدیریت جامع و کارشناسی شده داریم تا از مشکلات رهایی یابیم و دولت انقلابی و مردمی رئیسی نگاه و عزمش بر این است که مردم را دسته بندی نمی کند.

 

حجت الاسلام نقوی خاطرنشان ساخت: باید از ظرفیت‌های شهرستان که از غنی ترین شهرستان ها به جهت برخورداری از نیروهای انسانی است در سطح استان و شهرستان به بهترین شکل استفاده شود.

 

 

 

 

کد خبر 1133170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha