لزوم توجه استاندار فارس به بازسازی و جانمایی مرکز شماره یک و ۲ کانون پرورش فکری شیراز

علی ‌اکبرزاده گفت: از استاندار فارس می خواهیم که برای بازسازی و جانمایی مرکز شماره یک و ۲ کانون پرورش فکری شیراز اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی علی ‌اکبرزاده»، امروز (شنبه 11 دی) در دیدار با استاندار فارس گفت: افتتاح مجموعه خیرساز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان «اوز» در روز گذشته اقدام فرهنگی مبارکی بود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور افزود: مشارکت خیران برای ساخت مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نمونه بارزی به عنوان الگو به تمام کشور معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیران عمدتا به مدرسه ‌سازی گرایش دارند و اکنون زمان مناسبی است تا با یاری خیران، مراکز فرهنگی هنری کانون در استان‌ ها و سراسر کشور توسعه یابد.

علی ‌اکبرزاده تاکید کرد: بودجه عمرانی کانون های پرورش فکری در سطح استان ها جذب می‌ شود و بودجه جاری به صورت ملی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص می‌ یابد که امسال این بودجه را تا حدود ۴۰ درصد افزایش داده ایم و با اجرای آن در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در کانون پرورش فکری رقم خواهد خورد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ادامه داد: جذب بودجه عمرانی توسط کانون پرورش فکری استان فارس ضروری است زیرا بسیاری از مراکز فرهنگی هنری کانون فارس که نیاز به مرمت دارد، بازسازی می شود.

علی‌ اکبرزاده اضافه کرد: از استاندار فارس می خواهیم که برای بازسازی و جانمایی مرکز شماره یک و ۲ کانون پرورش فکری شیراز اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور تصریح کرد: کانون پرورش فکری در تولید فیلم و انیمیشن در ایران و جهان می‌ درخشد و طراحی و تولید سرگرمی ‌ها و اسباب‌ بازی‌های وارداتی به کشور باید با مجوز شورای اسباب ‌بازی کانون پرورش فکری به جامعه ارائه شود.

کد خبر 1133223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha