آمادگی استان فارس برای تولید اسباب بازی متناسب با فرهنگ کشور

ایمانیه گفت: آمادگی داریم حمایت‌ های لازم برای ایجاد ۲ کارخانه تولید اسباب ‌بازی در استان فارس را فراهم کنیم تا اسباب ‌بازی مورد نیاز کشور متناسب با فرهنگ غنی ما در استان فارس تولید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 11 دی) در دیدار با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: سرمایه گذاری برای پرورش کودکان موجب کسب نتایج ارزشمند برای آینده کشور می شود.

استاندار فارس افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عضو موثری در مجموعه دستگاه‌ ها و قرارگاه‌ های فرهنگی به شمار می رود و انعقاد تفاهم نامه‌ های دوجانبه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دستگاه‌ هایی مانند آموزش و پرورش، بهزیستی، حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجتماعی بسیج و کانون فرهنگی مساجد مورد انتظار ماست.

وی اضافه کرد: از هم ‌افزایی دستگاه ‌های فرهنگی باید برای پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده شود و استفاده از ظرفیت ‌های خیران در زمینه ساخت مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز به فرهنگ‌ سازی دارد.

ایمانیه تاکید کرد: فارس در حمایت از طرح‌ ها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیشرو خواهد بود و حمایت‌ های لازم قانونی برای گسترش فعالیت‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فارس به انجام می رسد.

وی اعلام کرد: بخش زیادی از اسباب‌ بازی های مورد استفاده کودکان و نوجوانان کشور به صورت قانونی یا قاچاق از خارج از کشور وارد می‌شود و آمادگی داریم حمایت‌ های لازم برای ایجاد 2 کارخانه تولید اسباب ‌بازی در استان فارس را فراهم کنیم تا اسباب ‌بازی مورد نیاز کشور متناسب با فرهنگ غنی ما در استان فارس تولید شود.

کد خبر 1133225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha