اراده دشمن در ممانعت از رشد استعداد ایرانیان است/ قدرت نظامی ایران در برابر آرزوهای دشمن

مقتدایی با اشاره به روند روبه رشد کشورمان گفت: اراده دشمن در ممانعت از رشد استعداد پیشرفت ایرانیان در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، عباس مقتدایی در نشست با فرماندهان پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به اتفاقات نظامی، اقتصادی و سیاسی ایران در داخل و خارج از کشور اشاره کرد کرد و اظهارداشت: کشور ایران با وجود مشکلات اقتصادی و نابسمانی هایی که در برخی از نقاط کشور وجود دارد اما روند روبه پیشرفت آن زیاد است.

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس همین مسائل اراده دشمن در ممانعت از رشد استعداد پیشرفت ایرانیان در عرصه های مختلف است که از ادوار مختلف جریان داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن در مسشیر خود ناکام خواهد ماند، تصریح کرد: همت و اتفاق نظر خوبی برای پیشرفت ایجاد شده و تجربه های گذشته مقدمه ای برای سرعت بالای حرکت در عرصه های مختلف اقتصادی و نظامی است.

 

مقتدایی اضافه کرد: اقتصاد ایران جز هفدهمین کشور دنیا قرار گرفته و رشد علمی نیز روبه توسعه است و در حوزه نظامی هم که ابرقدرت ها جرات حمله ندارند.

وی یادآورشد: بر اساس همین پیشرفت های همه جانبه دشمن آرامش نداشته و توطئه خود را برای برهم زدن نظم داخلی و ایجاد فضا بد اقتصادی با تحریم های ظالمانه است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به در هم خوردن سیاست های اقتصادی و نظامی آمریکا گفت: وقتی چین یک قدرت اقتصادی شده و روند خوبی داشته و بزودی اولین قدرت می شود، دیگر آمریکا قدرتی نخواهد داشت، پس  در چنین وضعی نباید انتظار آرام بودن آنان را داشت.

وی اضافه کرد: آمریکا با تحریم های مختلف و تهدید سعی در هماهنگ کردن کشورها به نفع خود برای دست یابی به امکانات و سرمایه های ملی هر مملکت برای آبادانی کشور خود هستند.

 

*قدرت نظامی ایران در برابر آرزوهای دشمن

 

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه نظامی و بومی سازی ابزارهای و ادوات جنگی، گفت: دیگر تحریم نظامی معنایی ندارد و مشکلات زیادی را برای آنان ایجاد کرده و در ترس و وحشت هستند.

وی یادآورشد: قدرت نظامی ایران در برابر آرزوهای دشمن قرار گرفته است و باعث شده تا آنان در تحقق اهدافشان ناامید باشند.

 

کد خبر 1133273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha