بازدید رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» بیان داشت: رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و هیات همراه از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی و همچنین سوله های در حال ساخت به عنوان مدلی برای استقرار واحد های خرد و کوچک بازدید کرد.


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این بازدید ظرفیت ها و مشکلات این واحد ها برای رییس  کل استان تشریح شد.

 

"علیرضا راشکی" اظهار داشت: در این بازدید قول مساعد برای مرتفع کردن مشکلات واحد های تولیدی به آنان داده شد.

 

وی افزود:  عدم تمایل دستگاه های اجرایی برای خرید از محصولات استان از دیگر گلایه هایی بود که توسط واحد های تولیدی بیان شد.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان تاکید کرد:برای تامین امنیت واحد های تولیدی نیز قول مساعد داده شد.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت:نظافت شهرک نیز از دیگر مواردی بود که قرار شد در این خصوص هماهنگی های لازم با شهرداری با توجه به شارع عام بودن شهرک صورت پذیرد.

 

راشکی بیان کرد: شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی  با گستره ۷۴ هکتار در شمال غرب زاهدان در مدخل ورودی شهر استقرار داد. و عملیات اجرایی این شهرک در سال ۱۳۷۰ آغاز شده است .

 

وی گفت: هم اکنون ۱۱۴۸ فقره قرار داد با صنعتگران و کار آفرینان در این شهرک منعقد شده است که تعداد ۷۳۲ واحد با سرمایه گذاری ۱۳۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲۷۰۰ نفر بر اساس ارقام دفتری بهره برداری شده اند.

کد خبر 1133280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha