فتوحات یمن عنقریب اتفاقات جدیدی در عالم رقم بزند

عبودتیان با بیان اینکه فتوحات یمن عنقریب اتفاقات جدیدی در عالم رقم بزند؛ گفت: حاج قاسم اگر تا دیروز فرمانده مقاومت بود، امروز جان مقاومت است یعنی مقاومت با جان او حیات پیدا کرده و می تواندجسورانه در عالم قد علم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید احمد عبودتیان، شامگاه شنبه(۱۱ دی) در همایش «شهید قدس، قهرمان مقاومت» که با حضور جمعی از اعضای هیئت رییسه و هئیت اجرایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشورهای اسلامی و غیراسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛ گفت: این افراد برای احترام به یک شخصیت کم نظیرِ امتی اینجا آمدند که هیج مرز جغرافیایی در ذهن او نقش نمی بست.

 

 

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) با بیان اینکه هر کجا استکبار بود، او{حاج قاسم} در مقابل آن جبهه تشکیل می داد و حرکت می کرد؛ افزود: امروز اینها{سخنرانان همایش} با این صحبت ها معتقدند حاج قاسم در حیات جدید خود به قدری جان الهی گرفته که می تواند جان های زیادی را بیدار کند.

 

 

وی با بیان اینکه وضع مقاومت همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند مثل قبل نیست؛ اظهار کرد: فتوحات یمن عنقریب که اتفاقات جدیدی در  عالم رقم بزند؛ ماجرای غزه و پاکستان و عراق و سوریه را می بینید.

 

 

عبودتیان خاطرنشان کرد: سال ۹۸ که خیلی ها فکر می کردند آرمان ای انقلاب اسلامی افول کرده اما همان مردمی که ۹۸ درصد آنان در سال ۵۸ به نظام جمهوری اسلامی آری گفته بودند، بر اساس نظر سنجی های معتبر، بیش از ۹۷ درصد به حاج قاسم آری گفتند؛ یا در تشییع، یا مراسم و یا با اعلام نظر درباره محبوبیت به او، آری گفتند.

 

 

وی تصریح کرد: این یعنی انقلابی که امام می گفت اگر محصول آن حاج قاسم سلیمانی است، ما هستیم.

 

 

این مسئول در پایان گفت: حاج قاسم اگر تا دیروز فرمانده مقاومت بود، امروز جان مقاومت است یعنی مقاومت با جان او حیات پیدا کرده و می تواندجسورانه در عالم قد علم کند.

 

 

 

 

کد خبر 1133282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha