عناد و دشمنی غرب  با شهید سلیمانی  را در فضای مجازی می توان دید

حجت الاسلام زمانی موسوی،گفت: با توجه به اینکه تروریست ها موجب کشته شدن ۱۷ هزار انسان بیگناه شدند اما آزادانه در فضای مجازی فعالیت می کنند اما عکس و تصاویر شهید سلیمانی را در پاک می کنند وعناد و دشمنی غرب را در فضای مجازی می توان به وضوح دید.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: منافقان و فتنه گران همواره از صدر اسلام از زمان انقلاب پیامبر اسلام(ص) تا زمان انقلاب امام خمینی(ره) در ستیز با جبهه حق بوده و انشاءالله این جریان ناسالم و پلید بدست مبارک امام زمان(عج) نابود خواهد شد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب بابیان اینکه غم شهادت سردار سلیمانی هنوز بر دل همه ما سنگینی می کند،افزود:  غم فقدان سردار دلها برای خیلی از ماها از مرگ عزیزان مان سنگین تر است چون جنس این غم از جنس غم ابی عبدالله (ع) است و غیر از این توصیفی دیگری نمی توانیم برای آن داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: عوض شدن جای شهید و جلاد یکی از تهدیدهایی است که در ارتباط با فتنه ۸۸در حال انجام آن هستند درصورتیکه درخصوص رویدادهای سال ۸۸ باید هر روز درباره آن سخن گفت تا مشخص شود چه کسانی مسبب این فتنه بودند و چه کسانی باید پاسخگو باشند، همچنین در ارتباط با شهادت حاج قاسم سلیمانی عده ای در حال تحریف هستند و این ما هستیم باید روایت درست را بیان کنیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: در فایل صوتی دوسه ساعته {در ظاهر لو رفته}  مشاهده شد بعضی ها موضوع «میدان» و «دیپلماسی»را بعنوان دوگانه و دو قطبی سازی مطرح کردند، آنها « مرد میدان» را جدای از «دیپلماسی» تصور کردند اما اینگونه نبود، شهید حاج قاسم سلیمانی هم مرد میدان بود و هم مرد دیپلماسی  بود،گرچه نشان هایی بعنوان سردار دیپلماسی به برخی ها اهداء شد اما واقعیت چیز دیگری است. 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت عالمانه و بارز در تمام خصوصیات شهید سلیمانی اطاعت محض از رهبر حکیم و شجاع انقلاب و اعتقاد عملی به ولایت فقیه بود، تاکید: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اطاعت حقیقی از ولی زمان خود از هیچ فداکاری فروگذاری نکرد 

کد خبر 1133287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha