حاج قاسم قهرمان همیشه زنده و پیروزمیدان است

تمری، گفت: یاد و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی از اذهان مردم ایران اسلامی و تمام مسلمانان جهان پاک نخواهد شد زیرا ایشان قهرمان همیشه زنده و پیروزمیدان است.

خسرو تمری  با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی یک الگو ساخت برای نسل امروز و نسل های آینده و تلاش کرد در همه ابعاد به تفکر او رجوع پیدا کرد تا مسیر درست را پیدا کرد و افراد از لغزش ها نجات یابند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: جریان فتنه و نفاق همیشه در مسیر آرمان های ملت ایران بوده و همیشه این جریان در وابستگی کامل با جریان های استعماری و نظام های سلطه هم صدا و هم آهنگ بوده اند و به دنبال پیاده کردن نقشه های شوم نظام سلطه در ایران بوده و هستند .

 

وی بابیان اینکه جریان فتنه  هم با هویت دینی جامعه و هم با هویت ملی ایران در تضاد و کشاکش هستند خاطر نشان کرد: دشمنان از همه ابزارها برای ضربه زدن به ملت ایران حتی زنان و کودکان کوتاهی نکرده و نمی کنند و همیشه در تلاش هستند تا به عنوان پیاده نظام نظام سلطه در داخل بر پیکر نظام خدشه وارد کنند و مسیر رشد  بالندگی ملت ایران را متوقف کنند و این کار را با هر شیوه و روشی به انجام می رسانند.

 

 

تمری تصریح کرد: نمی توان سردار بزرگ مقاومت و شجاعت را تنها در جبهه های  تعریف کرد و این ظلمی بزرگ بر شهید مقاومت است ، چرا که او علاوه قدرت محاسبات عملیاتی دارای قدرت بی نظیری در تحلیل موضات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی بود و این مدعا را باید در شکوه و عظمت استقبال بی نظیر تشیع پیکر او اثبات کرد.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلام‌آبادغرب اظهار کرد :حکمت شهید سلیمانی پشتوانه امنیت ایران و کشورهای اسلامی منطقه بود، اگر تیزهوشی و توانمندی آن مرد الهی نبود، روی حقیقی داعش ، آمریکا و کشورهای مستکبر غربی آشکار نمی‌شد و شر این بلای بزرگ از منطقه ریشه‌کن نمی‌شد.

 

وی گفت:امیدوارم با بصیرت و دوراندیشی در مسیر نظام و انقلاب و ولایت و در راهی که شهدا رفتند ثابت قدم باقی بمانیم.

 

 

کد خبر 1133343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha