دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره سراسری قرآن و عترت خوش درخشیدند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره سراسری قرآن و عترت با کسب ۳ رتبه برتر در کشور خوش درخشیدند.

«عباس فنی اصل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره سراسری قرآن و عترت با کسب 3 رتبه برتر در کشور خوش درخشیدند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره هفته گذشته به میزبانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد و دانشگاه محقق اردبیلی در کسب رتبه برتری در بین دانشگاه های شمال غرب کشور جایگاه برتر را به خود اختصاص داد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: نرگس سلطان زاده در بخش هنری رشته تذهیب موفق به کسب رتبه اول کشوری، محمد محرمی در بخش پژوهشی رشته تلخیص کتاب موفق به کسب رتبه دوم کشوری و محمد الماسی و در بخش هنری رشته خوشنویسی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

 

فنی اصل ادامه داد: برنامه های قرآنی در بین دانشجویان محور فعایت های دانشگاه در ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی است و تلاش می کنیم تا محورهای 10 گانه موضوعی قرآن و عترت به صورت کامل اجرایی شود.

 

وی ضمن تبریک به دانشجویان منتخب از تلاش های قرآنی آنها تقدیر کرد و افزود: حمایت از دانشجویان که در برنامه های قرآنی مشارکت دارند از مهمترین فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است.

 

 

کد خبر 1133354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha