آشنایی جوانان کانون با مکتب حاج قاسم  ضروری است

قادر نژاد، گفت: جوانان و نسل امروز نیاز بیشتری به تبیین شخصیت حاج قاسم دارند و ضرورت دارد تا آنها با مکتب حاج قاسم آشنا و عجین شوند.

 رستگار قادرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  سردار سلیمانی شهدا را محور عزت و کرامت در همه زمان ها می دانستند و به همه توصیه می کردند که نام فرزندان خود را با اسامی شهدا مزین و آن ها را با مرام و راه شهیدان آشنا کنید.

 

مدیر کانون شیخ عبدالقادر گیلانی در پاوه افزود: ولایت مداری، معنویت دینی، اخلاص در عمل، جهاد در راه خدا، بصیرت، انقلابی گری، شجاعت، مدیریت در بحران ها و حوادث، همراهی با مردم، ساده زیستی، مهربانی و عطوفت، استکتبار ستیزی و عدم ترس از دشمن از مهم ترین اوصاف و ویژگی های سردار سلیمانی بود.

 

وی خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و سرد شدن هوا نمی توانیم مراسمات را در محیط باز برگزار کنیم لذا برنامه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم با محدودیت با حضور جوانان کانون برگزار شد.

 

 

قادر نژاد اظهار کرد: با حضور جوانان فعال و خود جوش کانون مراسم سوگواری و عزاداری در سوگ سردار دلها و محفل انس با قرآن  با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون برگزار شده است.

 

 

مدیر کانون شیخ عبدالقادر گیلانی در پاوه  گفت: این کانون در سومین رویداد فهما که با شعار «به توان مردم » بود با جدیت و ثبت برنامه های اجرا شده در سامانه بچه های مسجد شرکت کرده است و امیدوارم بتوانیم امتیاز خوبی را کسب کنیم.

 

 

 


 

کد خبر 1133359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha