توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان حاشیه شهر بیرجند

تعداد ۱۱۰ بسته گوشت قرمز همزمان با ایام شهادت سردار دلها، بین خانواده نیازمندان و بی سرپرست حاشیه شهر بیرجند توزیع شد.

«حسین صفامنش» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ابن حسام بیرجند در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه ابن حسام بیرجند با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرامین امام(ره) اقدام به توزیع تعدادی بسته گوشت بین نیازمندان کرد.

 

وی با بیان اینکه 200 کیلوگرم گوشت گوسفندی در محلات شمال و حاشیه شهر بیرجند بین خانوارهای کم برخوردار و بی بضاعت و بی سرپرست توزیع شد، افزود: بیشتر این بسته‌ها بین خانواده هایی توزیع شد که بی سرپرست بودند و یا سرپرست خانواده در زندان به سر می برد.

 

صفامنش با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه ابن حسام همچنین با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی استان در اردوی جهادی، فرهنگی و آموزشی روستای گمنج شهرستان زیرکوه حضور یافت، افزود: این اردو به مدت سه روز برگزار شد یک واحد مسکونی برای یک خانواده مستضعف تا مرحله اجرای سقف ساخته شد.

 

این دانشجوی دانشگاه ابن حسام بیرجند افزود: دانشگاه ابن حسام همواره در اردوهای جهادی دانشجویی حضور فعال و پررنگی دارد و پروژه های عمرانی خوبی را تاکنون به ثمر رسانده است.

 

صفامنش با اشاره به برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه گفت: دانشگاه ابن حسام امسال در روز دانشجو مسابقات فوتسال بین دانشگاهی را در بیرجند برگزار کرد که دانشگاه بیرجند در این مسابقات قهرمان شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1133410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha