فرهنگسرای خانواده برنامه «نذر سردار» را برگزار می کند

برنامه «نذر سردار» به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به همت فرهنگسرای خانواده با همکاری کانون خیرین شفق،شهرداری منطقه ۶ و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ روز دوشنبه ۱۳دی ماه ساعت ۱۰:۳۰در روستای شکرآباد منطقه ۱۹ برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی فرهنگ‌سرای خانواده؛ این برنامه در قالب کمک‌های مومنانه با رویکرد الگوسازی، معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و ادای احترام ویژه به ساحت این مجاهد بزرگ و کمک به اقشار آسیب پذیر در مواجهه با کرونا و ترویج انفاق، بخشش، نوع دوستی و حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار به تهیه و توزیع بسته غذایی برای خانواده‌های نیازمند و اجرای برنامه های فرهنگی  اختصاص دارد.

کانون «خیرین شفق» فرهنگسرای خانواده از زمان شیوع کرونا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، برای کمک معیشتی به نیازمندان پیشگام بوده است.

نیکوکاران و خیرین برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کار نیک و خداپسندانه کمک مومنانه می توانند با شماره 88554015 تماس بگیرند.

کد خبر 1133432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha