حسینیه خراسانی ها برای میزبانی از زائران حاج قاسم در کرمان ساخته می شود

مدیراجرایی موکب ثامن الائمه اربعین خراسان رضوی از همکاری کرمانی ها قدردانی و بیان کرد: برای ساخت حسینیه خراسانی ها در کرمان رایزنی کردیم و به نتایجی هم رسیدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمد حسین زاده. یکشنبه(۱۲ دی) در حاشیه طبخ و توزیع غذای متبرک توسط گروهی از مشهدی ها در ایام سالگرد سردار دلها در کرمان؛ گفت: موکب ثامن الائمه اربعین در ایام کرونا در اطراف مشهد و در روستاها‌ خدمات دهی می کند.

 

 

مدیراجرایی موکب ثامن الائمه اربعین خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای نخستین بار به کرمان آمده، از همکاری کرمانی ها قدردانی و بیان کرد: برای ساخت حسینیه خراسانی ها در کرمان رایزنی کردیم و به توافقاتی هم رسیدیم.

 

 

 

ی افزود: بنا داریم با کمک از خیرین مشهدی، حسینیه خراسانی ها را در کنار مرقد حاج قاسم راه اندازی کنیم و به زائران سردار دلها که از اقصی نقاط دنیا به کرمان می آیند خدمات دهی کرده و حداقل امکان یک شب بیتوته و پذیرایی از آنان را با ایجاد اسگان موقت داشته باشیم.

 

 

 

حسین زاده فضای معنوی حاکم بر کرمان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: روز گذشته به اتفاق همراهان مشهدی در ستادبازسازی عتبات عالیات استان کرمان و محل ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام حضور یافیتم که شور و حال عجیبی ایجاد و دل کندن از آن مکان سخت شد.

 

 

کد خبر 1133454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha