دلاوری‌های خالصانه حاج قاسم در تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند

حجت الاسلام فاضلی ، گفت: دلاوری‌های خالصانه شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

حجت الاسلام حجت اله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  ملت ایران اسلامی در چهل و سه سال گذشته در مقابل تمام تحریم استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا با بصیرت ایستادگی نموده و هر جا نیاز بوده پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود:کشورهای که به‌ ظاهر دم از رفاه و آسایش می زنند و به داشته هایشان افتخار می کنند در مقابل زن طاقوت زمان آمریکای جنایتکار کمر خم نموده، و برای اینکه حکومتشان را حفظ نمایند تن به هر ذلتی و خاری می دهند. 

 

وی بابیان اینکه عزت،حریت،بندگی و عبودیت از آن خداوند است، خاطر نشان کرد: و الا نوکر آمریکا شدن،گاو فربه شدن و شیر آن را بدوشند که هنر نیست.

 

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه استکبار جهانی هر لحظه فتنه به پا می کنند، تصریح کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران آگاه هستند، شهید می دهند و جانشان را برای نظام فدا می کنند اما تن به ذلت نمی دهند. این بصیرت و همان عزتی است که انقلاب به دنبال آن می باشد.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه باا شاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سپهبد حاج قاسم در صحبت های خود در راستای خدمت به مردم گفته ،برای چنین مردمی خدمت کردن عبادت و افتخار است و از این بالاتر ما مدالی نداریم.

 

 

کد خبر 1133467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha