عصر شعر مجازی «جهان مرد» در زنجان برگزار می‌شود

عصر شعر مجازی «جهان مرد» به زبان ترکی با همکاری کنگره بین المللی انتقام سخت به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، محفل دوم از عصر شعر مجازی «جهان مرد» به زبان ترکی به میزبانی محفل ادبی استاد رضا روزبه اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان و با همکاری کنگره بین المللی انتقام سخت و با مشارکت استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و قزوین روز یکشنبه 12 دی ماه ساعت 13 در فضای مجازی برگزار می شود.

 

در این نشست مجازی شاعرانی چون حسین رسولی، سیدضیاء موسوی، بهزاد بیات فرد، ابوالفضل ایمانی و منصور کلامی (استان زنجان)؛ علیرضا نیکزاد (استان آذربایجان غربی)؛ مرتضی طوسی و اورجعلی شهودی (استان آذربایجان شرقی)؛ اطهر نیاری ( استان اردبیل) و محمد شهادتی ( استان قزوین) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

 

علاقه مندان می توانند روز یکشنبه12 دی ماه، از ساعت 13 از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس skyroom.online/ch/nahaad/mahafel  در این نشست شرکت کنند.

 

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق سایت www.iranpl.ir و صفحه آپارات به آدرس aparat.com/iranpl پخش خواهد شد و علاقه مندان می توانند با انتخاب گزینه میهمان در فضای مجازی اسکار روم در برنامه حضور داشته باشند.

 

از مردم و ارادتمندان به شهید حاج قاسم سلیمانی دعوت می گردد تا در این مراسم به صورت آنلاین حضور داشته باشند تا دومین سالگرد شهادت سردار هرچه باشکوه تر برگزار گردد.

کد خبر 1133484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha