همراهی مبلغان دینی چراغ راه توسعه در مناطق مختلف استان است/ سردار سلیمانی دایره المعارف یک انسان متعالی

بهرام نیا با بیان اینکه روحانیون محل رجوع مردم برای مسائل دینی و رفع مشکلات خود هستند، گفت: در زمینه آسیب های اجتماعی، نیازمند همراهی و همفکری روحانیون و اقشار مذهبی جامعه هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۲ دی) در گردهمایی روحانیون تبلیغی استان با عنوان «تبلیغ گفتمان ساز»، اظهار کرد: روحانیون پرچمدار جبهه انقلاب هستند و همانگونه که حضرت امام راحل و عظیم الشان فرمودند، روحانیت  وظایف دینی، سیاسی و اجتماعی مختلفی در  سطح جامعه برعهده دارند.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه روحانیت بود که تبعید، زندان، شهادت و دشواری های دیگر را به جان خرید تا توانست با کمک مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، گفت: در اوایل انقلاب برخی تلاش کردند تا دین را از سیاست جدا و روحانیت را از انقلاب و مردم دور کند اما هوشیاری امام راحل مانع از این دسیسه شد.

 

وی با اشاره به اینکه  روحانیت ما روحانیت مردمی است، تصریح کرد: به طور قطع، دانش و اطلاعات روحانیون و مبلغان مذهبی در مناطق مختلف استان به ویژه در مناطق محروم، برای کارگزاران دولت به منزله چراغ راه است و ما باید از این ظرفیت بالقوه معنوی برای توفیقات در این مسیر سخت بهره‌مند شویم.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه  روحانیون محل رجوع مردم برای مسائل دینی و رفع مشکلات خود هستند، افزود: در طول مسیر خدمت، ممکن است مشکلات و یا نارسایی های سهوی ممکن است پیش بیاید، لذا هر کجا که روحانیون این احساس را داشتند تذکرات لازم را بدهند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام را نصب العین قرار دهیم، تصریح کرد: تذکرات ارزشمند ایشان در مسائل دنیوی و اخروی را مورد توجه قرار گیرد: ما مسئولین با نصب العین قرار دادن فرمایش حضرت امام باید ازروحانیون به عنوان هادیان دین، دنیا و آخرت خود بهره بگیریم.

 

وی با بیان اینکه مدیریت استان در سال آینده کاملا متفاوت با مدیریت استان در سال جاری از حیث تامین اعتبار برای توسعه اقتصادی و توسعه استان خواهد بود، خاطرنشان کرد:شرایط امروز جامعه را بسیار متفاوت تر از گذشته است و در زمینه آسیب های اجتماعی، نیازمند همراهی و همفکری روحانیون و اقشار مذهبی جامعه هستیم.

 

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: جبهه استکبار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار اشتباه محاسباتی شد زیرا تصور نمی کرد با شهادت وی، مقاومت به گفتمان تبدیل شود.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه  نه تنها حضور شهید سلیمانی موجب وحشت جبهه استکبار بود بلکه پس از شهادت ایشان نیز جبهه استکبار را دچار اضمحلال کرد، افزود: سردار سلیمانی فاتح قلب هایی است که در مسیر آزادگی می تپند، شهید سلیمانی نه تنها فاتح میدان های نبرد بلکه فاتح قلبها نیز بود.

 

استاندار ایلام، سردارسلیمانی را دایره المعارف یک انسان متعالی عنوان و خاطرنشان کرد: اهل معنویت و اخلاص، به شدت انقلابی، شجاع و با تدبیر، پرکار، فداکار و نوع دوست، اهل درایت، تربیت یافته مکتب امام(ره)،  مراقب حدود شرعی، تبلور ارزش های ایرانی، عاشق شهادت، شهید پیروز و قهرمان شکست استکبار دوازده ویژگی شهید سلیمانی از نگاه مقام معظم رهبری هستند.

کد خبر 1133533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha