نوع زندگی سردار سلیمانی کلید واژه بصیرت را تفسیر کرد

حجت الاسلام اخلاقی امیری با بیان اینکه بصیرت یک فرآیند است که ابتدا باید در خود فرد به خوبی تعریف شده باشد؛ گفت: زندگی حضرت زهرا (س)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح کلید واژه بصیرت را تفسیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام « حسنعلی اخلاقی امیری» در همایش بصیرت افزایی که با حضور فرهنگیان و اعضاء کانون های بسیج همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد؛ بیان کرد: واقعه نهم دی ماه، زندگی حضرت زهرا (س)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح کلید واژه بصیرت را تفسیر کردند.

 

استاد دانشگاه جامعة المصطفی العالمیة اظهار کرد: بصیرت یک فرآیند است که ابتدا باید در خود فرد به خوبی تعریف شده باشد و در ادامه بصیرت در نهاد خانواده، بصیرت در عرصه‌های اجتماعی و بصیرت در عرصه های سیاسی ایجاد می شود.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش عمده ترین ماموریتش به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی تربیت نسلی دارای بصیرت است تصریح کرد: داشتن فکر و اندیشه و قدرت تجزیه و تحلیل، دوراندیشی و داشتن افق دید وسیع، عبرت گرفتن از گذشته، تقوا و توکل بر خدا، ذکر و یاد خدا و همچنین داشتن الگوی مناسب و توجه به ولی زمان عوامل ایجاد و تقویت و تحکیم بصیرت هستند.

کد خبر 1133535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha