۴ کارگاه آموزشی «طراحی محصول» برگزار می شود

دبیر دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی، از برگزاری چهار کارگاه آموزشی با عنوان «طراحی محصول» از ۱۳ دی ماه سال جاری خبر داد.

«پوریا زارعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشنواره کالاهای فرهنگی قصد دارد کمک حال بــازار محصــولات و خدمــات فرهنگــی در راســتای بوم‌فرهنــگ ما شود و فرصتــی مناســب بــرای ســرمایه گذاری در ایــن زمینــه ایجــاد کنــد، گفت: در این راستا چهار کارگاه آموزشی با هدف تولید آثار فرهنگی و نزدیک شدن آثار به اهداف جشنواره طراحی شده است.

 

دبیر دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی با بیان اینکه این کارگاه ها با محوریت «طراحی محصول» برگزار می شود، افزود: نخستین کارگاه آموزشی این جشنواره روز دوشنبه (13 دی ماه) با تدریس «مسعود زمانی» از ساعت 16، به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این کارگاه‌ پروسه تولید محصول از ایده تا نحوه تبدیل شدن به محصول و کالای فرهنگی تبیین می‌شود، افزود: این کارگاه به مدت چهار روز ادامه دارد.

 

زارعی با بیان اینکه همه کارگاه‌ها در قالب بوم‌فرهنگ خراسان اجرایی می‌شود، از اعلام آمادگی و ثبت نام 15 هنرمند برای حضور در این کارگاه خبر داد و گفت: علاقه مندان برای حضور در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09392154128 تماس حاصل کنند.

 

گفتنی‌است؛ دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی در سه بخش «نوشت افزار»، «هدایای فرهنگی» و «عروسک» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 26 دی ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

 

بر اساس تقویم دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی، داوری آثار دوم بهمن ماه و برگزاری آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان هفتم بهمن ماه اعلام شده است.

 

 

کد خبر 1133538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha