۳۷ میلیارد تومان خدمت مومنانه در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

هزاری گفت: در مرحله هفتم خدمت مومنانه ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری و بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «رضا هزاری» امروز (12 دی) در رزمایش نهضت خدمت مومنانه در مسجد صاحب الزمان(عج) مهرشهر بیرجند اظهار کرد: در مرحله هفتم خدمت مومنانه 37 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصالرضا خراسان جنوبی با بیان اینکه این خدمت از هشتم آذر لغایت 17 دی ماه بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: در مرحله هفتم خدمت مومنانه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط کمیته امداد 124 میلیارد و 935 میلیون و 100 هزار ریال برای جهیزیه، پوشاک، کفش، بسته معیشتی، غذای گرم، لوزام زندگی و ... توزیع می شود.

 

هزاری با بیان اینکه تاکنون 18 میلیارد و 242 میلیون ریال توسط بهزیستی و 750 میلیون ریال توسط عتبات عالیات جمع آوری شده است، افزود: همچنین توسط جمعیت هلال احمر 56 میلیارد و 272 میلیون ریال و توسط بنیاد علوی سه میلیارد و 465 میلیون ریال جمع آوری شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصالرضا خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین نیروهای مسلح به استثنای سپاه و بسیج 135 میلیون ریال، سازمان بسیج سازندگی 60 میلیارد ریال، ستاد اجرایی توزیع گوشت 24 میلیارد ریال، خیرین و کمک‌های مردمی 71 میلیارد و 461 میلیون و 200 هزار ریال و توسط کارخانجات استان سه میلیارد و 800 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده که در هفتمین مرحله توزیع خواهد شد.

 

هزاری با بیان اینکه برخی خیّرین هم به صورت پنهانی در سطح مساجد کمک‌ هایی انجام می ‌دهند، گفت: از هفته بسیج امسال نهضت کمک مومنانه نام خود را به «خدمت مومنانه» تغییر داد تا همه خدمات را در بر بگیرد.

 

وی در ادامه از آزاد سازی 63 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال در استان از محل کمک های مردمی خبر داد و گفت: کمک ‌های مومنانه با شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی مشابه تمام کشور با آبرو و عزت برگزار شده است.

 

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 786 میلیارد و 390 میلیون و 73 هزار ریال بسته ‌های معیشتی، بهداشت و درمان، آزادسازی جرایم غیرعمد، ازدواج آسان، اشتغال و لوازم التحریر جمع‌آوری و توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1133543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha