مشکل چهار واحد تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان زنجان بررسی شد

در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی مشکل چهار واحد تولیدی طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در این جلسه هدف اصلی تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را حل مشکلات از طریق همکاری و همفکری بین دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: تسهیل یعنی اینکه با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها ضمن مطرح شدن مشکلات واحدهای تولید به‌صورت موردی بتوان گوشه‌ای از این مشکلات را رفع کرد.

 


محسن افشارچی تشکیل این جلسات به صورت هفتگی را نشان از اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خواند و گفت: تیم اقتصادی باید نگاه تسهیلگرانه به مسائل و مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشد.

 


به گفته وی، گاهی اختلاف نظرهایی در بین دستگاه‌ها به وجود می‌آید که لازم است دستگاه ها در چنین مواقعی از مواضع خود باید کوتاه بیایند تا مشکل واحدهای تولیدی تسهیل یابد.

 


استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در این شرایط نباید سرمایه‌گذار و واحد تولیدی را قربانی کرد بلکه باید منافع عموم مردم را در نظر گرفت.

 


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سامانه مدیریت فرآیند گفت: هم‌اکنون 65 درخواست در این سامانه در شبکه دستگاه‌های اجرایی، منتظر بررسی و مشخص کردن نحوه اجرا هستند.

 


ناصر فغفوری با بیان اینکه تعداد درخواست‌های بلاتکلیف در 2 هفته قبل، 150 مورد بود، اظهار داشت: با دستور استاندار زنجان و پیگیری‌های انجام‌شده هم‌اکنون تعداد درخواست‌ها به 65 مورد رسیده است.

 


وی با بیان اینکه 12 درخواست نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید داریم، خاطرنشان کرد: این درخواست‌ها یا در کارگروه مطرح می‌شوند و یا قبل از جلسه کارگروه در مرکز فوریت، مطرح و به تصویب می‌رسند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که این درخواست‌ها قبل از جلسه کارگروه در مرکز فوریت، مطرح و به تصویب دستگاه‌ها برسد جزء مصوبات کارگروه محسوب می‌شود.

کد خبر 1133575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha