مستند «عکس‌ ها در شب خاطره سرباز زهرایی» به زوایای سفر شهید سلیمانی به فارس پرداخته است

شیشه‌ گر گفت: عشق به سردار سلیمانی زمینه ساخت مستند «عکس‌ ها در شب خاطره سرباز زهرایی» را فراهم کرد و این مستند به زوایای کمتر دیده شده سفر یک روزه شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۶ به فارس می ‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم شیشه‌ گر»، امروز (یکشنبه 12 دی) با اشاره به رونمایی از کتاب «ستاره سهیل» و فیلم مستند «عکس‌ ها در شب خاطره سرباز زهرایی» در جمع خبرنگاران گفت: طی مراسمی که در ایام فاطمیه و هفته «بصیرت» در سینما «شیراز» برگزار شد این فیلم و کتاب مورد رونمایی قرار گرفت.

مدیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس افزود: این آئین با حضور پیکر پاک شهید جاوید الاثر «علی‌اصغر شهبازی» آغاز شد و با سخنرانی و خاطره ‌گویی‌ هایی درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آئین تشییع پیکر وی ادامه یافت.

کارگردان مستند «عکس‌ ها در شب خاطره سرباز زهرایی» اضافه کرد: در این آئین از کتاب «ستاره سهیل» نوشته مجید ایزدی که به زندگی سردار شهید «محمد اسلامی ‌نسب» که رهبر معظم انقلاب وی را شهید زهرایی خوانده‌ اند، رونمایی شد.

شیشه گر عنوان کرد: سردار شهید «محمد اسلامی ‌نسب»، فرمانده گردان «امام رضا (ع)» از لشکر 19 فجر فارس، و متولد بهمن 33 شیراز بود که در 4 دی 65 در عملیات «کربلای 4» در شلمچه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: عشق به سردار سلیمانی زمینه ساخت مستند «عکس‌ ها در شب خاطره سرباز زهرایی» را فراهم کرد و این مستند به زوایای کمتر دیده و شنیده شده سفر یک روزه شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ بهمن سال ۹۶ به فارس می ‌پردازد.

شیشه گر تاکید کرد: رخدادهای گوناگون فارس باید در قالب فیلم ثبت و ماندگار شوند و خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس برای ساخت آثار چندرسانه ‌ای آمادگی کامل دارند.

کد خبر 1133579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha