رسانه و ظرفیت داخلی علیه حجمه غرب منسجم شود/ مسئولیت سپاری به جوانان

حجت الاسلام سالک با اشاره به تخریب ظرفیت فرهنگی جامعه گفت: رسانه و ظرفیت سازمانی و مردمی داخلی علیه حجمه غرب منسجم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «احمد سالک« در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به ابعاد مختلف فعالیت های فرهنگی و حجمه دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: حجمه زیادی علیه فرهنگ ناب اسلامی و ایران از سوی غرب وارد شده و آنان به دنبال گسترش فرهنگ مبتذل هستند.

عضو جامعه روحانیون مبارز افزود: احیا فرهنگ ناب در جامعه بر عهده مسئولین و افراد صاحب نفوذ در این عرصه است و رسانه و ظرفیت سازمانی و مردمی داخلی علیه حجمه غرب منسجم شود.

وی ادامه داد: از ظرفیت مراکز فرهنگی، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و افراد صاحب نظر برای این امر مهم استفاده شود و مدیریت شهری برنامه جامعی را ارائه کند.

 

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه دشمن بیدار و هوشیار و هیچ گاه ساکت نمی شود، تصریح کرد: نفوذ در ابعاد مختلف در حال انجام و امور مختلف شهر هم ایجاد شده و در راستای امانت داری مسئولیتی باید هر کسی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه نسبت به قرآن و عترت، ولایت فقیه و حفظ بیت المال و حقوق مردم امانت دار باشیم، خاطرنشان کرد: در این سه مسئوله نوع تصمیم گیری ما وظیفه و ماموریت امانت داری را مشخص می کند.

 

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان با اشاره به جایگاه خدمت به مردم خاطرنشان کرد: این کار سبب محبت الهی و رضایت حضرت حق از بندگان می شود که مسئولان در رده های مختلف از این بستر برای کسب محبت و جایگاه بلند سعادت استفاده کنند.

وی بر حفظ بیت المال و رعایت حقوق شهروندان تاکید کرد و گفت: اختلاف آسیب جدی در مسیر خدمت رسانی است و این جریان را با مشکل و مانع روبرو می کند.

حجت الاسلام سالک ایمان و معرفت را برای دستیابی به سعادت مهم دانست و اذعان داشت: کسب درجه بالا ایمان و رسیدن به سعادت و پیشرفت دنیا و آخرت با همت و تلاش عمومی بدست می آید.

 

*مسئولیت سپاری به جوانان انقلابی

 

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر در مدت چهار سال برای رضایت خداوند و بندگانش تلاش کنند، تصریح کرد: برخی از این فرصت برای اقبال عمومی و رای دوره بعدی خود در تلاش هستند که این چالش جدی برای عرصه خدمت رسانی است.

عضو جامعه روحانیون مبارز ادامه داد: در تغییرات و انتصاب مدیران توجه به شایستگی و روحیه انقلابی و جهادی مهم است تا این افراد به درد و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی همچنین جوان گرایی در مدیریت شهری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان مومن و متعهد و انقلابی قدرت اداره و مدیریت امور را دارند که با اعتماد به آن ها فرصت های زیادی در خدمت به مردم فراهم می شود.

کد خبر 1133585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha