مدیران نظام اسلامی در مقابل خون شهدا مسئول هستند

میرزایی با بیان‌اینکه ناکارآمدی‌ها نشانه خوب درس نخواندن در مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: مدیران نظام اسلامی در مقابل خون‌های ریخته شده، مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «کیوان میرزایی» امروز(یکشنبه، ۱۲ دی) در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در محل سالن اجتماعات نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد به حماسه ۹ دی ملت ایران اشاره و بر واکاوی، بازشناسی و تعریف این  حماسه تاکید کرد.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی ایران وارث تمام خون‌های ناحق ریخته شده است، افزود: مدیران نظام اسلامی در مقابل خون‌های ریخته شده، مسئول هستند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید در فرهنگ اسلامی به معنی قلب تپنده و پمپاژ انرژی به جامعه است، تصریح‌کرد: خون شهدا، رسالت خدمت را بر دوش مسئولان سنگین‌تر کرده است.

 

میرزایی، انقلاب اسلامی را مخالف فاصله طبقاتی، فقر و بیکاری دانست و خاطرنشان‌کرد: مدیران باید سیره و روش شهید سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهند و برای تک تک رنج‌های ملت، بیکاری و دغدغه‌های جوانان برنامه داشته و پاسخگو باشند.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان با بیان‌اینکه ناکارآمدی‌ها نشانه خوب درس نخواندن در مکتب انقلاب اسلامی است، اضافه‌کرد: مدیرانی که می‌خواهند در مکتب سلیمانی حرکت کنند، باید درس انقلاب را خوب یاد بگیرند.

 

وی  ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درس انقلاب را خوب خوانده بود و در آزمون آن نیز سربلند شد و راهکار حل مشکلات کشور، بازخوانی مبانی انقلاب و تداوم راه آن شهید والامقام است.

 

میرزایی با با اشاره به اینکه اگر مسئولان و مدیران ما مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خوب فرا می‌گرفتند و به صورت دقیق اجرا می‌کردند، امروز این مشکلات را در کشور نداشتیم،اظهارکرد: مدیران بدانند که در مقابل ملت آگاه و بصیر که تحریم‌ها را تحمل می‌کنند، مسئول هستند.

 

گفتنی است، قرائت شعر توسط محمد احسان منتظری خردسال آستارایی در وصف شهید سلیمانی، پخش نماهنگ و مداحی از بخش‌های دیگر این آیین در بندر مرزی آستارا بود.

کد خبر 1133591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha