تهیه و اجرای سرود «سردار دلها» به همت کانون فرهنگی هنری «مهدیه» قروه

گروه سرود منتظران ظهور کانون فرهنگي هنري و مسجد «مهديه» شهرستان قروه به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني، اقدام به تهيه و اجراي سرود «سردار دلها» کردند.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، کانون‌های فرهنگی نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح کانون‌ها اجرا خواهند کرد.

 

 وی بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها اجرای سرود «سردار دلها» توسط گروه سرود «منتظران ظهور» کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه شهرستان قروه است که برای اولین بار در در شهرستان قروه اجرا شد.

 

گلباغی اعلام کرد: گروه سرود منتظران ظهور از سال 1399 در کانون فرهنگی هنری مهدیه شهرستان قروه تشکیل شد و تا به امروز چندین سرود را به مناسبت های مختلف اجرا کرده است.

 

میلاد نظرسروش مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه قروه نیز در خصوص این گروه سرود اعلام کرد: این گروه سرود در مدت زمان فعالیت خود توانسته است با اجراهای موفق خود جایگاه خوبی را در سطح استان کسب کند.

 

سرپرست گروه سرود منتظران ظهور کانون فرهنگی هنری مهدیه اضافه کرد: این گروه سرود در سه دوره اجرای طرح ملی فهما نیز به اجرای سرودهای تقلیدی و تولیدی پرداخته است و امتیاز خوبی در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.

 

کد خبر 1133595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha